Gå til innhold

Hva gjorde kjæresten min disse timene?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har nylig blitt sammen med kjæresten min. Før dette var 'offisielt' for tre uker siden var han ute på byen sammen med en kamerat, en venninne av kameraten og en annen jente som var 'venninne av venninne'. Jeg var på jobb og kunne ikke bli med.

Kjæresten min gikk tidlig hjem denne kvelden i følge han selv, rundt midnatt. Jeg fikk natta melding rundt denne tiden. Om morgenen så jeg at jeg hadde fått enda en natta melding av han. Denne var sendt kl. 03:30 om natten.

Jeg stusset litt på at han hadde sendt to, og påstått at han la seg tidlig.

Jeg tittet så på mobilen hans for å se om denne var sendt så sendt, eller om det bare var jeg som mottok den så sent (jeg har dårlig nettverk inni mellom). Neida, denne var sendt kl. 03:30. Jeg kom så over en melding fra kameratens si venninne hvor det stod: "Jeg sa du ikke skulle rote med henne!". Jeg viste denne til kjæresten min og han slettet alt av meldinger, og sa det bare var tull.

Jeg fikk han til å innrømme alt, ellers ville jeg gå. Han fortalte meg at han hadde rotet litt (kyssing) med hun 'venninne av venninna', men ikke noe mer. Jeg klarte ikke å tro helt på det, så jeg kontaktet selv denne jenta. Hun la seg langflat og fortalte at hun ikke visste han holdt på med noen andre, og at det bare var litt roting. (Hun sa hun ikke ville noe mer, da hun ikke var interessert).

Etter det begge har forklart gikk begge hjem hver for seg tidlig. Spørsmålet mitt er da: Hva gjorde kjæresten min fra kl. 00 (når han gikk hjem) - 03:30 (når han var våken og sendte meg natta melding) ?

Anonymous poster hash: d52e5...539
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han rotet med venninna til venninna. Det har du jo allerede fått vite.

Om han hadde sex vet bare de to, men det hadde ikke betydd noe i mitt tilfelle. Det ville vært OVER uansett!

• Liker 11
Skrevet

Og dette må du vite fordi...?

Anonymous poster hash: 614ce...da9
  • Liker 1
Skrevet

Jeg glemte å legge til at kjæresten min sin kamerat gikk hjem enda tidligere enn de andre, rundt klokken 23 fordi han måtte på jobb dagen etter. Så det var bare kjæresten min og de to jentene på byen.

ts

Skrevet

En annen ting jeg kan tilføye er at 'venninne av venninna' som jeg kontaktet virket helt åpen og grei. Hun ga meg nummeret hennes slik at jeg kunne ringe henne hvis det var noe jeg lurte på.

Meldingen lød:

Venninna av venninne: Hei. Jeg beklager sååå mye! Jeg hadde ingen anelse om at han hadde kjæreste. Det som skjedde var at det var litt roting og klining, ingenting mer! Jeg er egentlig interessert i en annen, og hadde derfor ikke lyst å ta det noe lengre denne kvelden. Jeg gikk hjem alene, da jeg mistet de andre ut over kvelden. Beklager igjen så mye. Hvis det er noe du lurer på bare ta å ring meg på *** ** ***. Hilsen xx

ts

Skrevet

Det virker som denne jenta er ærlig og oppriktig, høres egentlig ut som en grei jente.

Jeg lurer bare på om du virkelig trenger å vite noe mer nå. Kan du tilgi at han har rotet med en annen kvinne (jada, selv om dere ikke var seriøse enda)? Hvis ikke hadde jeg bare forlatt. Så kan du jo finne noen som bare vil være sammen med deg - ingen andre.

Uansett, det er sikker bare de to (eller bare han) som vet hva som skjedde den natta. Spørsmålet er vel bare om du er villig til å ikke få svar på det spørsmålet. For det kan godt være at du aldri får det - at han ikke er villig til å si noe.

Anonymous poster hash: cdff4...a09
  • Liker 4
Gjest Awzm me
Skrevet

Du ser vel ganske klart hva han gjorde disse timene, flørtet og rotet med denne jenta. Selv om hun dekket over at de hadde sex eller ikke så hadde det vært slutt. Så uakseptabelt å gjøre noe slikt når man holder på/er eksklusive med noen, rett før man blir kjærester. :s

• Liker 2
Skrevet

Det virker jo også som at kjæresten din var interessert i mer med jenta, men hu stoppet det.

Anonymous poster hash: cf97f...152
  • Liker 2
Skrevet

Det virker jo også som at kjæresten din var interessert i mer med jenta, men hu stoppet det.

Anonymous poster hash: cf97f...152

Det er jo klart. Han er jo en mann. Menn liker sex. Spørsmålet er, did they do it?

• Liker 1
Skrevet

Hvis man ikke klarer å holde seg trofast i nyforelskelsesrus, hvordan skal det da bli når hverdagen kommer?

Anonymous poster hash: d7dc9...140
  • Liker 13
Skrevet

Det er jo klart. Han er jo en mann. Menn liker sex. Spørsmålet er, did they do it?

Reality check: Din mann skal like sex med DEG.

Spørsmålet er, vil du ha en som vil ha alle andre?

• Liker 6
Gjest RompeRusk
Skrevet

Nøyaktig det samme skjedde med min ex en gang han var på byen. Hadde dårlig magefølelse hele veien, og det var ikke før hun fant ut at han hadde kjæreste (meg) at hun truet med å fortelle det selv, dersom han ikke gjorde det. Var dum nok til å tilgi, det samme skjedde flere ganger.

Så etter min erfaring: du har bare møkk og faenskap i vente om du tilgir

• Liker 4
Skrevet

Altså, nå var det jo noe som skjedde før vi ble sammen da.

ts

Gjest RompeRusk
Skrevet

ts

men dere var på vei til å bli sammen? Altså som i en forelskelsesfase, oppførte dere som kjærester og lignende

om han ikke klarer holde fingrene av fatet nå når han er i nyforelsket-fasen, hva skjer når hverdagen kommer?

Jeg kommer aldri til å gjøre samme tabben igjen ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet

ts

Åja. Ble dere sammen fordi han så åpen og ærlig, eller var det fordi han var så god og trofast? :)

• Liker 5
Skrevet

men dere var på vei til å bli sammen? Altså som i en forelskelsesfase, oppførte dere som kjærester og lignende

om han ikke klarer holde fingrene av fatet nå når han er i nyforelsket-fasen, hva skjer når hverdagen kommer?

Jeg kommer aldri til å gjøre samme tabben igjen ihvertfall.

Åja. Ble dere sammen fordi han så åpen og ærlig, eller var det fordi han var så god og trofast? :)

Da var jeg dum. Fordi dette skjedde egentlig for to år siden. Jeg bare rotet tilbake i gammelt rot. Klarer liksom ikke glemme det... Vi er enda sammen da. Har ikke skjedd noe lignende siden.

ts

Skrevet

Har det noe å si hvis dere ikke var kjærester på tidspunktet?

Anonymous poster hash: 049f9...414
Skrevet

Da var jeg dum. Fordi dette skjedde egentlig for to år siden. Jeg bare rotet tilbake i gammelt rot. Klarer liksom ikke glemme det... Vi er enda sammen da. Har ikke skjedd noe lignende siden.

ts

Det kan jo selvfølgelig ha skjedd noe lignende, uten at du har funnet ut av det. Eller så fikk han støkken, og bestemte seg for at du var verdt mer.

Det er uansett for sent å konfrontere han to år senere.

Det jeg lurer på er hva fikk deg til å tenke på dette helt plutselig?

• Liker 3
Skrevet

ts

Du viser altså til noe som skjedde for to år siden, da dere IKKE var sammen. Og en sms fra da som viser at det egentlig ikke skjedde noe?

Jaja, vil man ha problemer så får man jo det hvis man virkelig VIL.

• Liker 2
Skrevet

Uavhengig av hva han gjorde, han har jo allerede vært utro og løyet deg rett i ansiktet selv når du hadde bevis, og så når han ser at det ikke funker innrømmer han det. Kan jo ikke stole på ham.

Anonymous poster hash: c455a...f0a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...