Gå til innhold

Frisør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de fleste frisører opererer med timespris på brudeoppsett. Er det noen som vet hvor mye tid man kan beregne, sånn gjennomsnittlig? Ikke superavansert frisyre, noe krølling og fletting, helt vanlig brudefrisyre liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en forholdsvis enkel frisyre, og var hos frisøren i ca 2 -2,5 time. Betalte 3000.

Skrevet

Brukte vel ca. 2 timer hos frisøren. Håret ble krøllet, flettet og satt opp. Betalte i underkant av 4000 :)

Skrevet

alt fra 2 til 4 timer, kommer helt an på om de vil rulle opp håret ditt først (noe som anbefales for bedre hold) , om du skal kle på deg der, ha make up osv... :)

Da jeg har hatt brud har bruden tilbrakt hele formiddagen før vielsen i salongen, kommet i joggedressen og gått ut i kjole. da serverer vi også mat og alkoholfritt drikke.

Anonymous poster hash: ce46c...542
Skrevet

Ser de fleste frisører opererer med timespris på brudeoppsett. Er det noen som vet hvor mye tid man kan beregne, sånn gjennomsnittlig? Ikke superavansert frisyre, noe krølling og fletting, helt vanlig brudefrisyre liksom..

Hvis du bare skal ha enkel frisyre, ingen make-up (hos frisøren), og har mulighet til å dra hjem/på hotellet for å skifte til brudekjolen etterpå, kan du spare veldig mye på å ikke si at du er brud. Man kan be om vanlig oppsett (f.eks si at du skal være bryllupsgjest), og slippe unna med 500 kr pr time. Brudeoppsett har ofte en minstepris på fra 2.500 og oppover, uavhengig av tidsbruk. Da er det selvfølgelig litt mer opplegg rundt også ofte, men klarer du deg uten det, kan du spare mye :)

Evt bruke makeup-artist, som også kan hår, som kan komme hjem til deg. De kan også være billigere enn salong :)

Anonymous poster hash: 379a2...bb9

Skrevet

Frisøren brukte ca. 2 timer på meg, kun håroppsett. Det innebar krøller og halvveis oppsatt frisyre. I tillegg fikk forloveren min ordnet håret sitt samtidig. For begge kom det på til sammen 2070. Vi fikk servert fruktfat og alkoholfri drikke. Sminket oss og kledte oss selv hjemme.

Skrevet

Brukte kanskje 1,5-2 timer på prøveoppsett og 3 timer på selve dagen. Betalte 3800,- totalt inkludert sminke.

Skrevet

Frisøren brukte ca. 2 timer på meg, kun håroppsett. Det innebar krøller og halvveis oppsatt frisyre. I tillegg fikk forloveren min ordnet håret sitt samtidig. For begge kom det på til sammen 2070. Vi fikk servert fruktfat og alkoholfri drikke. Sminket oss og kledte oss selv hjemme.

Det var sykt billig på vanlig frisørsalong! Kan jeg spørre hvor det var?

Skrevet

Det var sykt billig på vanlig frisørsalong! Kan jeg spørre hvor det var?

Jeg reklamerer gjerne for min faste frisørsalong Nikita på Tverlandet, men det hjelper deg vel ikke stort... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...