Markjordbær Skrevet 7. oktober 2013 #1 Del Skrevet 7. oktober 2013 Har noen prøvd denne? Vad tycks? Jeg skal lage viltgryte til svigerforeldrene mine i helgen, og det hadde vært greit å slippe unna litt billigere, men ikke om det går ut over kvaliteten ... Derfor vil jeg høre om noen har erfaring med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markjordbær Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 7. oktober 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Del Skrevet 7. oktober 2013 lurer jeg også på og ca.pris... (har sett denne på nærbutikken (KIWI) som er horribelt dårlig på å prisene varene...) Anonymous poster hash: e23ba...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciegus Skrevet 7. oktober 2013 #4 Del Skrevet 7. oktober 2013 Finnes det??! Jeg kjenner at jeg er litt (veldig) skeptisk, ettersom jeg har spist nok av billig, dårlig reinskav i løpet av livet, men man vet jo aldri. Skal absolutt prøves om jeg noen gang snubler over det. Det er jo mye av den "gode" reinskaven som også er dårlig fordi det ikke har blitt oppbevart godt nok under transport/i butikken, og pakkene derfor er fulle av rim/frost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Del Skrevet 7. oktober 2013 Den reinskaven er helt sikkertprodusert avet anerkjent slakteri, på oppdrag forfirst price/norgesgruppen. Bare sjekk autorisasjonsnummeret. Lett å finne slakteriet med det nr.Anonymous poster hash: a2be6...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Del Skrevet 8. oktober 2013 Aner ikke, har ikke sett det. Er det gjennomsiktige poser? Da kan du kanskje se om det ser ut til å være mye sener i hvert fall. Mye kjøtt blir bedre om det får koke lengre, om det er litt seigt. Den reinskaven er helt sikkertprodusert avet anerkjent slakteri, på oppdrag forfirst price/norgesgruppen. Bare sjekk autorisasjonsnummeret. Lett å finne slakteriet med det nr.Anonymous poster hash: a2be6...9fc Problemet er neppe slakteriet? Kvaliteten på kjøttet kan variere veldig, selv om det er produsert ok så er og blir en gammel, seig rein en gammal , seig rein liksom. Anonymous poster hash: 843e0...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. oktober 2013 #7 Del Skrevet 8. oktober 2013 Noe må de jo bruke Rudolfs tissemann til, nesa og alt annet avskjær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markjordbær Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 8. oktober 2013 lurer jeg også på og ca.pris... (har sett denne på nærbutikken (KIWI) som er horribelt dårlig på å prisene varene...) Anonymous poster hash: e23ba...2a6 Tror den kostet 69 på Kiwi. Tror ikke posen var gjennomsiktig. Kommer nok til å prøve den en gang, men ikke akkurat når vi får gjester. Hvis ikke jeg får høre fra noen som har testet den, som sier at den er like bra som de andre ... Men takk for svar, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #9 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har ikke prøvd first price sin, men coop sin som koster 10,- mere var helt suveren til å bruke i gryte.Anonymous poster hash: 4fb17...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markjordbær Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 8. oktober 2013 nå fikk jeg totalt hakeslepp. Trodde først det stod at den kostet 10 kroner! Å, kanskje jeg skal prøve den, da. Har plan om å dra innom SmartClub en dag denne uka, så da kan vi jo håpe at de har den der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå