AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har nettopp tatt ut separasjon og jeg føler meg helt knust! Jeg har kjempet så lenge for dette ekteskapet og nå klarer jeg ikke mer! Og mannen jobber imot meg. Han sier en ting og gjør noe annet. Heldigvis har han flyttet ut, det er bare noen ting som står igjen. Men herregud den følelsen av å ha mistet alt jeg trodde på! Grusomt! (Jeg trengte bare å få dette ut.) Anonymous poster hash: 1dd23...fd5
Nettinettet Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Følelsene du har nå er helt normale, men jeg kan trøste deg med at du snart vil innse at lykken handler om å ha det bra, ikke å ha "pakken". 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Følelsene du har nå er helt normale, men jeg kan trøste deg med at du snart vil innse at lykken handler om å ha det bra, ikke å ha "pakken". Med alt jeg trodde på mente jeg meg og han. Oss. Tusen takk for alle klemmer Anonymous poster hash: 1dd23...fd5
Nettinettet Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Med alt jeg trodde på mente jeg meg og han. Oss. Ja og det forstår jeg også godt at er sårt. Drømmen man har for et samliv knuses når man går fra hverandre eller finner ut at man ikke lenger spiller på samme lag og ønsker de samme tingene. Samtidig så er det jo faktisk bedre å være alene enn å være i et samliv som ikke fungerer optimalt. Det du drømte om for dere, skal du ikke slutte å drømme om. Du kan heller tenke at disse drømmene når faktisk kan bli en realitet fordi du kan finne en som ønsker det samme som deg
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Å miste familien sin er å miste noe av det mest verdifulle man har. Men livet kan bli bra igjen, det tar bare litt tid. Anonymous poster hash: 6afc5...553
Gakkepus Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har nettopp tatt ut separasjon og jeg føler meg helt knust! Jeg har kjempet så lenge for dette ekteskapet og nå klarer jeg ikke mer! Og mannen jobber imot meg. Han sier en ting og gjør noe annet. Heldigvis har han flyttet ut, det er bare noen ting som står igjen. Men herregud den følelsen av å ha mistet alt jeg trodde på! Grusomt! (Jeg trengte bare å få dette ut.) Anonymous poster hash: 1dd23...fd5 Uff, det er ikke enkelt. Din verden har blitt rystet av et jordskjelv, og naa maa du rydde opp og bygge det opp igjen paa egenhaand. Det blir ikke lett, det kommer etterskjelv, men ha trua paa deg selv, kjemp for det du finner viktig. Det vil rette seg opp igjen, men gi det tid. Det er en prosess. Onsker deg masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå