Gå til innhold

Har en venninne jeg mistenker er alkoholiker, hva skal jeg gjøre nå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg mistenker hun er det, det går rykte om at hun er det, jeg har nevnt det til søsteren hennes at jeg har hørt rykte, men det virker ikke som hun har tenkt å gjøre noe med problemet! jeg orker ikke å sitte å se på at venninna mi blir ødelagt !

Hva skal jeg gjøre ? er så bekymret for henne, skal jeg nevne til henne jeg har hørt rykter eller hva ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er en dårlig idè å sii jeg hørte noen rykter.

Er det et seriøst problem så må du finne en annen måte å ta det opp med henne.

Anonymous poster hash: c1c7d...d15
  • Liker 1
Skrevet

Å si at du har hørt rykter er ikke en god ide.

Om du ser bort fra ryktene, hva er det som gjør at du mistenker at hun er alkoholiker?

Skrevet

For det første så ser hun veldig blek ut og pløsete i huden, og hun har blitt så stille og innesluttet, ikke tar hun noe kontakt med meg heller, hun har forandret seg veldig.Og hun har brukt narkotika før, faren er alkoholiker, så dette går jo igjen i familier, og da jeg bodde med henne en gang kjøpte hun seg alkohol når livet gikk henne i mot og kjøpte seg vin på en vanlig uke dag og drakk, det reagerte jeg på.

Skrevet

For det første så ser hun veldig blek ut og pløsete i huden, og hun har blitt så stille og innesluttet, ikke tar hun noe kontakt med meg heller, hun har forandret seg veldig.Og hun har brukt narkotika før, faren er alkoholiker, så dette går jo igjen i familier, og da jeg bodde med henne en gang kjøpte hun seg alkohol når livet gikk henne i mot og kjøpte seg vin på en vanlig uke dag og drakk, det reagerte jeg på.

Da kan du fortelle søsteren at du er bekymret for henne på bakgrunn av det som du har skrevet her!

Skrevet

Det eneste du kan gjøre er å ta opp med henne det du ser og har sett med egne øyne som gjør at du mener at hun har et problem. Er hun alkoholiker, er det stor sjanse for at hun vil nekte for at hun har et problem. Det viktigste er at du gjør det klart for henne at du vil stille opp for henne om hun trenger deg og kan hjelpe henne videre hvis hun vil det.

Anonymous poster hash: cf5ff...d11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...