AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Meget "positivt" også. Det har seg slik at jeg nå ikke har hørt noe fra flørten min på en uke. Forrige helg var vi på hver vår kant av landet, og jeg bestemte meg for å "tease" han litt ved å sende et "utfordrende" bilde av meg selv. Dette bles vært godt mottatt, han skrev blant annet at det gikk for han. Vi vekslet et par meldinger til, men etter som vi var opptatt på hver vår kant, ble det naturlig nok ikke mange meldinger frem og tilbake akkurat da. Uansett; det som bekymrer meg, er at det er jeg som de siste gangene har tatt initiativet, men han har som sagt svart "positivt" hver gang. Høres det ut som han er fortsatt interessert? Nå går jeg rundt og venter på en melding fra ham hele tiden. Tror jeg ble litt "godt vant" i sommer da han hadde mindre å gjøre, for før sommeren var han ikke like ivrig med meldingene... Bør jeg vente litt til før jeg har grunn til å bli bekymret? Anonymous poster hash: d4831...c4b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg som mann kan ikke se noen grunn til hysteri på grunn av det du skriver. Slapp av, menn flest lever ikke igjennom telefonen. Han har sikkert vært opptatt. Du hører nok noe når han får bedre tid. Når det er sagt, synes jeg det er tullete med jenter som ikke tør sende melding når det var hun som tok insja sist, uavhengig om og hva den stakkars fyren svarte. Anonymous poster hash: 78f4d...02d 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg som mann kan ikke se noen grunn til hysteri på grunn av det du skriver. Slapp av, menn flest lever ikke igjennom telefonen. Han har sikkert vært opptatt. Du hører nok noe når han får bedre tid. Når det er sagt, synes jeg det er tullete med jenter som ikke tør sende melding når det var hun som tok insja sist, uavhengig om og hva den stakkars fyren svarte. Anonymous poster hash: 78f4d...02d Huff, jeg føler meg helt gal som ikke klarer å slutte å tenke på ham. Det skyldes ikke at jeg ikke har noe å gjøre, jeg har både jobb, studier og et sosialt liv, men hele tiden ligger han og murrer i bakhodet mitt. Jeg skjønner liksom ikke hva som kan ha endret seg på en uke? Anonymous poster hash: d4831...c4b
Gjest Snuppeluren Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Det der er skremmende sant. Endret 7. oktober 2013 av Snuppeluren 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Driver dere seriøst og sender så utfordrende bilder av dere selv at det går for dem? Til en dere ikke vet hvor dere har? Jeezz, hva med å ha litt klasse, da. Anonymous poster hash: 86628...bb8 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Han ronker til bilder av deg på mobilen, sjarmerende type du har funnet deg, virkelig en gentleman dette her.... Anonymous poster hash: ba38f...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Driver dere seriøst og sender så utfordrende bilder av dere selv at det går for dem? Til en dere ikke vet hvor dere har? Jeezz, hva med å ha litt klasse, da. Anonymous poster hash: 86628...bb8 Jeg trodde jeg visste hvor jeg har han, det har tatt sin tid for at jeg skal komme dit at jeg har sendt et par bilder som han har spurt om. Det siste sendte jeg forrige helg. Da fikk jeg som sagt meget "positiv" respons, og ja, han påstod at han kom. Jeg personlig trodde ikke at bildet ville ha så stor effekt... Uansett; etter som han svarte som han gjorde, kan jeg drøye litt til før jeg begynner å tro at han ikke er interessert/gira? Anonymous poster hash: d4831...c4b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg trodde jeg visste hvor jeg har han, det har tatt sin tid for at jeg skal komme dit at jeg har sendt et par bilder som han har spurt om. Det siste sendte jeg forrige helg. Da fikk jeg som sagt meget "positiv" respons, og ja, han påstod at han kom. Jeg personlig trodde ikke at bildet ville ha så stor effekt... Uansett; etter som han svarte som han gjorde, kan jeg drøye litt til før jeg begynner å tro at han ikke er interessert/gira?Anonymous poster hash: d4831...c4b Du trodde at du visste??!! For meg virker det som om han forventer å få ett ligg snarest og kun det. Ikke rart at han er gira når han får ett utfordrende bilde av ei han nesten ikke kjenner. Ganske sikker på at du blir dumpa når han har fått sitt. Litt klasse hadde ikke skadet noen. Anonymous poster hash: 85211...94c
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg lurer på hva galt jeg gjør som får menn til å kun gå etter kroppen min.. Sist jeg involverte meg med en mann endte det med voldtekt.. Ikke akkurat et selvtillitboost dette... Men det at han svarer, selv på ikke-seksuelle meldinger, det er vel et godt tegn?Anonymous poster hash: d4831...c4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå