Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 17 år. Nesten hver gang jeg er på fest eller er med folk jeg ikke kjenner så godt, gjør jeg eller sier jeg noe feil, noe jeg blir sittende å tenke på LENGE. Jeg er en veldig skjenert person og hater egentlig å snakke, men noen ganger må jeg bare prøve å være litt sosial og det er da det skjer.
Når jeg er på fest drikker jeg nok til at jeg klarer å være sosial å snakke med nye folk, men det er som sagt altid noe dumt jeg sier eller gjør. Jeg er dritt lei av å sitte å angre på hva jeg har gjort. Jeg sitter å føler at alle baksnakker meg og snakker om hva jeg har sakt.
Jeg vil jo egentlig bare drite i alt som har skjedd å bare glemme det, men jeg klarer det bare ikke. Jeg sitter bare å tenker på hva de synes om meg nå å om jeg har dummet meg veldig ut, om jeg har såret noen, eller gjort noe dumt mot vennene mine. Jeg er redd for at vennene mine sitter å rotter seg sammen mot meg bak ryggen min.
Jeg har før hatt problem med vennene mine, jeg har hatt mange venner som har droppet meg for feil jeg har gjort, og jeg er redd for at desse skal gjøre det samme. Jeg er ikke perfekt og gjør flere feil enn de fleste.
Jeg er så lei av å gjøre feil. Er det flere som har det slik? Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 9831e...44e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke drikk til det punktet at du gjør og sier mye dumt.

Om du gjør det edru også så tenk over hva du sier, etterhvert så vil du vel bli mer komfortabel med personen du snakker med, og da vil det "gå av seg selv".

Ikke press deg for mye til å være sosial, det er som regel da man ender opp med å si noe dumt, man mister kanskje temaer å snakke om, og så presser man til å gjøre mer, så blir det kleint.

Bare snakk om noe du er interessert i og vet noe om helt til du er komfortabel med personen.

Anonymous poster hash: 73f57...07b
Skrevet (endret)

Jeg kan også bli ganske fjasen etter bare noen øl men jeg tenker at det kun er jeg som tenker det og det stemmer stort sett!

Endret av Hecubaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...