Gå til innhold

Er det slik resultatet ble på bryllupsdagen? (sminke)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dere sett utenlandske bruder eller? Helt sinnsykt hvor stor forskjell. Her i Norge skal jo alle være så naturlige . . .

Gjest Adriane
Skrevet

http://www.side2.no/catwalk/article3689869.ece

Helt utrolig forskjell.

Hvordan ble deres sminke?

Anonymous poster hash: 5d126...5a0

Nei det var ikke sånn. Jeg så ut som en litt bedre, litt shina versjon av meg selv - jeg så ikke ut som en helt annen kvinne. Det var mitt krav til makeup-artisten, at jeg skulle se naturlig ut, og at jeg skal kunne se tilbake på bildene og kjenne igjen meg selv.

Sminke som i den artikkelen er helt vanvittig overdrevet. Flott ja, men å bli seende ut som en helt annen person? Nei takk :)

Gjest Adriane
Skrevet

har dere sett utenlandske bruder eller? Helt sinnsykt hvor stor forskjell. Her i Norge skal jo alle være så naturlige . . .

Det er jo allikevel langt mellom naturlig, og kvinnen i denne artikkelen. Er jo en fordel om de som ser bruden ikke blir usikre på om de har havnet i feil bryllup; eller at feil brud kommer oppover midtgangen :fnise:

Skrevet

Det er jo allikevel langt mellom naturlig, og kvinnen i denne artikkelen. Er jo en fordel om de som ser bruden ikke blir usikre på om de har havnet i feil bryllup; eller at feil brud kommer oppover midtgangen :fnise:

:danse:

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Skrevet

Vil være på mitt beste, men fortsatt se ut som meg selv :)

Her en venninne som aldri bruker sminke, verken mascara, eyliner eller pudder. Ingenting. Har ganske kort hår, og har aldri sett henne med spenner eller strikk, kun naturlig løst hår.

På bryllupsdagen hadde hun blitt sminket hos frisøren. pudder, eyliner, øyeskygge, mascara, leppestift, og i tillegg hadde hun oppsatt hår med småfletter og diamantspenner.

Hun var nydelig flott, men lignet ikke på seg selv i det hele tatt!!
I tillegg hadde sminkøren gjort en kjempedårlig jobb og man så overgangen i kjevepartiet :/ (Heldigvis kjenner jeg henne så godt at jeg turte å si ifra tidlig så vi fikk tatt bort den verste overgangen før de dro for å ta bildene.)

Syns det blir helt feil jeg, når man rett og slett ikke ser ut som seg selv. :sjenert:

Anonymous poster hash: c9b3a...b0b
Skrevet

Jeg sminket meg selv så jeg så ut som meg selv.

De fleste kvinner i Norge vil neppe ha bruk for å hyre proff sminkør. Om man ikke er så flink med sminke selv så er det ofte noe i familien eller vennekretsen som kan sminke. De vil nok og få en til å se ut som seg selv.

Jeg skjønner behovet for å være pen på bryllupsdagen sin, men man vil vel gjerne helst være den peneste versjonen av seg selv?

Skrevet

Jeg har lyst til å se helt fantastisk ut! Men samtidig se ut som meg selv.

Men jeg må innrømme at jeg er litt nervøs for sminken. Men samtidig tenker jeg at hvis jeg gjør det selv, ender det opp med at jeg blir super stressa. Noe som er typisk meg.

TS

Anonymous poster hash: 5d126...5a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...