AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten min i tre måneder, og vi ble egentlig sammen på en ganske impulsiv måte uten at vi kjente hverandre noe godt. Nå har jeg innsett at det ikke helt var noe for meg.. Han er på besøk hos meg hele tiden, og utsetter hjemreisedatoen hele tiden.. Selv om jeg jobber, tviholder han på sin døgnrytme, som er å sitte oppe til 4 om natta, og sover til 13-14 om dagen.. Han jobber ikke akkurat nå, fordi han har jobb han skal begynne i i midten av oktober. Han har heller ingen penger, og forventer at jeg skal kjøpe røyk og mat til han. Føler jeg har blitt sammen med en stor baby.. Hvordan skal jeg slå opp? Er en skikkelig omsorgsperson, og syns det er fælt å si det rett ut at det ikke er noen følelser der. Han har definitivt merka at det er noe galt, fordi han sier at jeg ikke ler og snakker så mye som jeg pleier, men det er jo fordi det koker i hodet mitt av alle irriterende ting han gjør.. Har litt sex med han, men har merka han begynner å bli veldig egoistisk i senga. Han vil at jeg skal suge han hele tida, mens han bare tar såvidt borti meg, og roter litt, så kan jeg fortsette å suge/runke han. Helt til nå har det vært sånn at han har gitt meg omtrent ti orgasmer om dagen, men nå "skylder" jeg han visst.. What to do?? j 22 Anonymous poster hash: 816df...284
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Det er ikke så vanskelig Du gjør følgende Du sier til han Det er slutt jeg vil ikke være sammen med deg lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Det er ikke så vanskelig Du gjør følgende Du sier til han Det er slutt jeg vil ikke være sammen med deg lenger. Det er ikke så vanskelig Du gjør følgende Du sier til han Det er slutt jeg vil ikke være sammen med deg lenger. Enkelt å si for deg. Jeg hater konfrontasjoner.. TS Anonymous poster hash: 816df...284
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Ingen flere som har noe forslag? Anonymous poster hash: 816df...284
Barcelone Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Du må jo nødvendigvis konfrontere han for å gjøre det slutt. Det beste er bare å si det som det er og så får du bare ta det som kommer. Hva er det verste han kan gjøre? 2
Gjest Heartbeat Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Hei, jeg må snakke med deg om noe : Har funnet ut nå når vi har vært så mye sammen at jeg føler vi ikke passer sammen, kjemien stemmer ikke slik jeg ønsker. Er glad i deg men føler det ikke er noe mer å bygge videre på. Håper på forståelse for det, ønsker vi skal avslutte på en fin måte 4
Serafina. Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Det er ikke så mange andre alternativer enn å fortelle han hva du føler, eller ikke føler, hvis du vil gjøre dette på en ordentlig måte. Forbered deg på hva du vil si og vær rolig, så vil ikke dette føles som en konfrontasjon. Hvis du ikke orker å ta samtalen med han må du bare fortsette som før. Det er den brutale sannheten, dessverre. Det er viktig at du tenker på hva du vil i dette og tar det derfra.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Ja, må jo bare gjøres, DET skjønner jeg.. ts Anonymous poster hash: 816df...284
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 KOnfrontasjoner er en del av livet og det å være voksen. Get used to it. Anonymous poster hash: 45329...1c0 1
Gjest Wanderlust Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Er ingen lett måte å gjøre slikt på, dessverre. Du må nok bare konfrontere ham med det på en fin måte, slik som Heartbeat foreslår. Vær konsekvent.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Har ikke sagt noe enda, men han skal dra med toget i morgen, så jeg tenkte å vente med å si det til i morgen. Orker ikke dårligere stemning enn det allerede er nå.. TS Anonymous poster hash: 816df...284
Gjest Heartbeat Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 Har ikke sagt noe enda, men han skal dra med toget i morgen, så jeg tenkte å vente med å si det til i morgen. Orker ikke dårligere stemning enn det allerede er nå.. TS Anonymous poster hash: 816df...284 Det ER vanskelig å konfrontere han, men du vet at det bare MÅ gjøres Av og til må man bare gjøre ting som kan såre noen, for å være lykkelig selv Lykke til
Gakkepus Skrevet 7. oktober 2013 #13 Skrevet 7. oktober 2013 Det er aldri lett aa bryte opp med noen, spesielt naar man for alt i verden onsker aa ungaa konfrontasjoner. Men det er dessverre det som er nedturen med alle forhold, at en gang maa man si hade, og det er sjeldent enkelt. Tenk noye over valget ditt, grav i dine egene folelser, og naar du er fullstendig overbevist om at du onsker deg ut av det forhldet og forberedt paa hans eventuelle trygling om aa gi det en sjanse til, setter du deg ned med han og sier aapent og aerlig at det ikke lenger fungerer. Dere har ikke vaert sammen lenge, saa gjor det naa mens det fortsatt gjor mindre vondt, enn senere ut i forholdet. Det er egentlig ingen fasit paa hvordan man slaar opp. Vaer aerlig og fortell han hva som ikke fungerer, men forst og fremst, forbered deg og tenk litt paa hva det er han kan si som kan vekke daarlig samvittighet hos deg. .... Lykke til..
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #14 Skrevet 7. oktober 2013 Det er aldri lett aa bryte opp med noen, spesielt naar man for alt i verden onsker aa ungaa konfrontasjoner. Men det er dessverre det som er nedturen med alle forhold, at en gang maa man si hade, og det er sjeldent enkelt. Tenk noye over valget ditt, grav i dine egene folelser, og naar du er fullstendig overbevist om at du onsker deg ut av det forhldet og forberedt paa hans eventuelle trygling om aa gi det en sjanse til, setter du deg ned med han og sier aapent og aerlig at det ikke lenger fungerer. Dere har ikke vaert sammen lenge, saa gjor det naa mens det fortsatt gjor mindre vondt, enn senere ut i forholdet. Det er egentlig ingen fasit paa hvordan man slaar opp. Vaer aerlig og fortell han hva som ikke fungerer, men forst og fremst, forbered deg og tenk litt paa hva det er han kan si som kan vekke daarlig samvittighet hos deg. .... Lykke til.. Takk for konstruktivt svar. Har prøvd å gjøre det en gang allerede. og da fikk han meg til å få skikkelig dårlig samvittighet, så jeg klarte ikke gjennomføre det. men nå må jeg bare.. er ikke noe vits i å kaste bort tid på noe man vet ikke er "the real deal".. ts Anonymous poster hash: 816df...284
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #15 Skrevet 7. oktober 2013 om han sier ting som gir deg dårlig samvittighet, så tenk at du gjør det rette for han vil alltid vri det t il at det er din skyld , og du holder han med mat og røyk, men betaler han i husleige og strøm og mat selv, har han ikke betalt deg noe for hus og strøm så er det kun en ting han gjør og det er å snylte på deg, så la han gå og ha god samvittihet Anonymous poster hash: 0de7b...2f6 1
Gamerfrue Skrevet 7. oktober 2013 #16 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) jeg tror konfrontasjonen blir ille nok nettopp fordi du hater det, men prøv bare å overbevise deg selv når du gjør det (eller helst før) at det er det som er det riktige å gjøre, og at det er det du virkelig vil. Vær konsekvent, men med deg selv. Det jeg mener er at du kan komme til å bli usikker, slik du ble sist, og at han kan klare å overbevise deg. Da kommer det til å være en stk deg som står tom igjen på togstasjonen, fremdeles med kjæreste - uten at det føles bra. Edit: Så det jeg mener å si, er: ikke lag rom for usikkerhet i din egen hjerne, slik at du kan la deg overtale. Gjerne tre inn i en rolle hvis det gjør det lettere, en rolle som kan være hard og ikke la seg påvirke av hva han sier nok til å gå tilbake på avgjørelsen. Endret 7. oktober 2013 av Gamerfrue
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #17 Skrevet 8. oktober 2013 Nå har jeg gjort det.. Han prøvde som forventet å gi meg dårlig samvittighet ved å si at hele framtida hans er lagt i grus, at han virkelig så en fremtid mellom oss to og at jeg fortjente mye bedre enn han.. Han sa han skulle betale tilbake alt han skylder meg også Har helt vondt inni meg på grunn av dårlig samvittighet, men det får meg uansett ikke til å endre mening. Glad jeg endelig har fått letta på hjertet mitt og sagt hva jeg føler. Det er helt fælt når en person kysser deg, som du ikke føler noe for romantisk sett.. TS Anonymous poster hash: 816df...284
Gakkepus Skrevet 8. oktober 2013 #18 Skrevet 8. oktober 2013 Nå har jeg gjort det.. Han prøvde som forventet å gi meg dårlig samvittighet ved å si at hele framtida hans er lagt i grus, at han virkelig så en fremtid mellom oss to og at jeg fortjente mye bedre enn han.. Han sa han skulle betale tilbake alt han skylder meg også Har helt vondt inni meg på grunn av dårlig samvittighet, men det får meg uansett ikke til å endre mening. Glad jeg endelig har fått letta på hjertet mitt og sagt hva jeg føler. Det er helt fælt når en person kysser deg, som du ikke føler noe for romantisk sett.. TS Anonymous poster hash: 816df...284 Gratulerer, holdt jeg paa aa si, men det er godt aa lese at du gjennomforte det paa en saann maate. Den daarlige samvittigheten vil selvsagt vaere der litt framover, men enda verre hadde det vaert, om du ble igjen i det forholdet paa grunn av daarlig samvittighet ovenfor han. Naa er det gjort, du er fri til aa gjore det du onsker. Lykke til! Alt ordner seg
Serafina. Skrevet 8. oktober 2013 #19 Skrevet 8. oktober 2013 Nå har jeg gjort det..Han prøvde som forventet å gi meg dårlig samvittighet ved å si at hele framtida hans er lagt i grus, at han virkelig så en fremtid mellom oss to og at jeg fortjente mye bedre enn han.. Han sa han skulle betale tilbake alt han skylder meg også :)Har helt vondt inni meg på grunn av dårlig samvittighet, men det får meg uansett ikke til å endre mening. Glad jeg endelig har fått letta på hjertet mitt og sagt hva jeg føler. Det er helt fælt når en person kysser deg, som du ikke føler noe for romantisk sett.. TS Anonymous poster hash: 816df...284 Så bra du klarte å gjennomføre det. Selvom det er en kjedelig situasjon kan du være stolt av deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå