Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kan dette bety at jeg er gravid?

Er bortimot 3 uker siden jeg skulle hatt mensen, men jeg kan ikke se et snev av mensen. Når jeg var 1 uke over mensen så tok jeg 2 tester å de begge var negative, så jeg er litt usikker på om jeg skal "gidde" å ta en ny eller bare vente. Er dette noen symptomer dere har hatt tidlig?

Vonde nipler (såre og vonde når jeg kommer borti)
Sult følelse HELE TIDEN

stikking i underlivet.

Kvalm

og seff ingen mens.

Trenger hjelp. Dette er ingen planlagt graviditet og veit ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg er det. Jeg har kjæreste jeg bor med, men vi har ikke vært sammen så lenge og jeg er bare 22 år så veldig nervød nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være ekte gravidsymptomer eller innbilte fordi du tenker på at du kanskje er gravid. Ta en ny test, noen sier at etter mensen ikke kom så trenger man ikke teste med morgenurinen men gjør det allikevel, i tilfelle du har en treg produksjon av hcg.

Satser på at du ikke er gravid og at det er hormontull! :) Og bruk prevensjon fremover! Vet jo ikke hva dere gjør men du har ikke sagt noe om det.

Anonymous poster hash: 58bc1...25c
Skrevet

Det kan være ekte gravidsymptomer eller innbilte fordi du tenker på at du kanskje er gravid. Ta en ny test, noen sier at etter mensen ikke kom så trenger man ikke teste med morgenurinen men gjør det allikevel, i tilfelle du har en treg produksjon av hcg.

Satser på at du ikke er gravid og at det er hormontull! :) Og bruk prevensjon fremover! Vet jo ikke hva dere gjør men du har ikke sagt noe om det.

Jeg bruker p piller.

men så var det en stund tilbake da det ble litt tull med de og glemte de helt over en lengere periode. Jeg bytta jobb og det ble mye ekstra jobbing og lange dager at det gikk helt i glemme boka. Når jeg oppdaget det fortsatte jeg på dem til bretter var ferdig for å få mensen. Men den har ennå ikke kommet, å jeg pleier å begynne å blø hvis jeg glemmer de i 2-3 dager. Derfor jeg lurer veldig. Å siden jeg venter på mensen så tar jeg ikke pillene nå, men ingen sex i bilde nå. For å være helt sikker på at det ikke skal skje noe. :)

Skrevet

Hvordan har du klart å få SÅRE nipler?

Rustne, kanskje, men såre?

HSK_MZ_Ex_m.jpg

Skrevet

HSK_MZ_Ex_m.jpg

Vonde da hvis du skjønner da.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke nipler kan føle smerte.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke nipler kan føle smerte.

brystvorter siden du ikke skjønner ;)

Skrevet

HSK_MZ_Ex_m.jpg

LOL, tenkte mye av det samme. Et fryktelig irriterende ord. =P

• Liker 1
Skrevet

Såre brystvorter siden noen vil være vanskelige her inne :)

Skrevet

Du må bare ta en test! Ingen av oss vet om du er gravid :) Alt vi sier blir bare gjetting

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok en ista å den var så negativ som det går ann å bli. Derfor jeg spørr litt for å høre om noen andre har opplevd det samme som meg :)

Skrevet

Jeg lurer også på det samme.. Har du fått mensen nå? Isåfall hvor lang tid tok det? Jeg er bare 4 dager på overtid, men er forsatt veldig nervøs. Tok test igår og den var negativ. Blir helt gal av å gå rundt å vente. Kanskje derfor den ikke kommer? Hehe.

Anonymous poster hash: e215f...59a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...