14062003 Skrevet 30. april 2004 #1 Del Skrevet 30. april 2004 Litt sent, men... Så nå kan man sitte og frem til sommer'n eller :evil: staten opp og ned i mente i gooood tid! For om man vet at man får igjen penger, da er man fornøyd ikke sant? Og om man vet at man får enda mer restskatt enn det man har betalt inn før 1. mai (det påløper dumme renter på restskatt etter 1. mai), så gleder man seg ikke like mye til oppgjøret kommer... Selv håper jeg at beregningene er minst 90% riktige og da får jeg verken igjen eller mer restskatt nå. Takket være den beregneren der har jeg forhåpentligvis - og sannsynligvis - betalt riktig restskatt. http://www.skatteetaten.no/applikasjoner/E...2003_180304.htm (endret) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2004 #2 Del Skrevet 2. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mai 2004 Man bruker skjemaet til å fylle inn det man har hatt i inntekt og utgifter, verdier og gjeld i fjor. Og hvor mye man har betalt i skatt og vips, så ser man hvor mye man får igjen/rest på selvangivelsen. Jeg hadde 6.000,- i restskatt på selvangivelsen. Men etter å ha brukt den der til å vite hvor mye jeg skulle ha av lånet i år (vi er gift og kan dytte verdier frem og tilbake som vi vil), fikk jeg vite at jeg måtte betale 2.000,- i restskatt nå før 1. mai. Og mannen får igjen masse (og nettopp derfor så vi ingen vits i at jeg skulle betale masse i restskatt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #4 Del Skrevet 2. mai 2004 Linken verkar ikkje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå