Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så min kjæreste gjennom et par mnd er 3 år yngre enn meg. Ikke noe boggoe kanskje, men tenker litt på det da. er vant med at mannen er eldst.

Når jeg fyller 30 om et par år er han jo fortsatt i 20-årene.

Hva tenker dere om dette? oppsiktsvekkende? hehe

Anonymous poster hash: 98c7b...9d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe som ikke varer i lengden tenker jeg :)

Men ikke så oppsiktsvekkende nei

Anonymous poster hash: ae681...35d
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle det ikke vare i lengden? vi er på totalt samme sted mentalt, han er veldig moden emosjonelt.

Er virkelig 3 år så mye når det går den andre veien enn "normalt" ?

• Liker 1
Skrevet

Det er helt uproblematisk! Jeg kjenner faktisk til flere slike tilfeller. Ingen "regel" som sier at mammen alltid må være den eldste. Om det virkelig er problematisk for deg, hvorfor har du da godtatt at dere er kjærester? Elsker du han, og forholdet fungerer godt, så er jo ingen ting bedre enn det :)

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

3 år er vel knapt å regne som en aldersforskjell.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle det ikke vare i lengden? vi er på totalt samme sted mentalt, han er veldig moden emosjonelt.

Jobber dere begge? Er han ferdig med studieliv? Er du det?

Gjest Miranda2011
Skrevet

så min kjæreste gjennom et par mnd er 3 år yngre enn meg. Ikke noe boggoe kanskje, men tenker litt på det da. er vant med at mannen er eldst.

3 år er ingenting, lykke til :-)

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke hvorfor, er bare det første jeg tenker :)

Skrevet

Jobber dere begge? Er han ferdig med studieliv? Er du det?

Vi begge er på vårt siste år på medisin :) Så helt likt studiemessig ;)

• Liker 1
Skrevet

Ei venninne av meg er 30 år og samboeren er 53 år, det syns jeg er verre på en måte. Han kommer til å dø lenge før henne, mest sannsynlig, og de har nettopp fått en baby som kommer til å miste faren sin tidligere enn andre på hennes alder. Men that's love :)

Anonymous poster hash: 42051...e82
  • Liker 3
Skrevet

Med tanke på at gutter normalt sett henger 3-5 år bak jentene mentalt sett vil det teoretisk sett si at det blir sammenlignbart med kar på 28 som dater ei jente på 20-22. No biggie og forskjellen mellom jenter og gutter tetner etterhvert som de blir eldre.

Årsaken til samlivsbrudd henger stort sett sammen med biologi, ønske om barn, situasjon i livet osv. Blir man senere moden tar vil man også gjerne bruke lengre tid før man slår seg ned. Men ingen regel uten unntak. Et vennepar av meg har holdt sammen i mange år og har det perfekt. De er nå 40 og 37.

Anonymous poster hash: 750e6...fdc

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner et par der damen er 17 år eldre enn mannen sin. De har det fint sammen, og har også barn.

Anonymous poster hash: 90e8c...eef
  • Liker 1
Skrevet

O milde himmel...

Det eneste som teller er at man står på samme sted i livet og har de samme fremtidsplanene. Tre år er ingenting med mindre man er under 20 år. Det finnes menn på 35 år som ikke er klar for familielivet eller å slå seg til ro, og det finnes 27-åringer som er klare.

Ta det helt med ro TS, det finnes en del mennesker der ute som mener at en kvinne er verdiløs etter fylte 30 og ikke klarer å se at noe under 22 år kan være attraktivt for menn, men trøst deg med at det også er de som kommer til å dø alene og få en ordentlig smell når de passerer 30 -40 for de i alle år har tenkt på den aldersgruppen som utdaterte. Vi kvinner spesielt, har i følge noen kun ti år å være attraktive og verdsatte på og det er mellom 15 og 25 år. De fleste av oss som er over den alderen vet godt at det ikke stemmer.

• Liker 4
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Vi begge er på vårt siste år på medisin :) Så helt likt studiemessig ;)

Da ser jeg virkelig ikke at alderen skulle være noe problem. Go for it! :yvonne:

Skrevet

Det er da helt uproblematisk. Jeg har tidligere vært i et forhold hvor kvinnen var eldre en meg, det gikk da helt fint. Ikke heng deg opp i hva "normen" er, gjør det som føles rett for deg som person...

• Liker 3
Skrevet

Søren å.....Vi får avlyse bryllupet vi da siden jeg faktisk er hele 4 år eldre enn min forlovede....Ikke noe vits å gifte seg når aldersforskjellen allerede gjør at det uansett er dømt til å gå til H! :glare:

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Oppsiktsvekkende? Haha, hvilken verden lever du i? Om du selv mener dette er oppsiktsvekkende lurer jeg på hvor sterkt du reagerer når noe faktisk er det.

• Liker 1
Skrevet

Søren å.....Vi får avlyse bryllupet vi da siden jeg faktisk er hele 4 år eldre enn min forlovede....Ikke noe vits å gifte seg når aldersforskjellen allerede gjør at det uansett er dømt til å gå til H! :glare:

Ja det hadde nok vært en lur ide!

Gjest Lille-pus
Skrevet

3 år er på langt nær tilstrekkelig til å skape så mye som en liten forsiktig bevring i nærmiljøet.

Ikke i den alderen dere er, ikke om hverken 10, 20 eller 30 år heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...