Gå til innhold

Hvor lenge brukte barnet ditt barnestol? Dere som har barn med 4-5 års mellomrom, hva gjorde dere med barnestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei på 4,5 år og ei som snart blir 6 mnd. Hun på 4,5 har alltid bruk tripp trapp stol, og snart skal lillesøster få sitte i stol. Er usikker om jeg skal kjøpe en ekstra tripp trapp eller om hun på 4,5 skal sitte på voksenstol framover? Hva er vanlig her?

Anonymous poster hash: 3248e...e4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer alle barna til å få hver sin tripp trapp. Har en snart 5 åring og syns han sitter bedre ved bordet i en Tripp Trapp enn i en vanlig stol.

Så her skal de få bruke tripp trappen til de ikke vil det selv lenger.

Anonymous poster hash: 71fab...d23
Skrevet

6-åringen og 2-åringen har hver sine tripp-trappstoler.

Skrevet

Vi kommer til å kjøpe ny tripptrapp når minste har behov for det. Som en annen nevner sitter de mye bedre til bordet på de i forhold til vanlig stol.

Jeg brukte frivillig min stol til jeg var ca 13, min søster til hun flyttet hjemmefra :P

Anonymous poster hash: 73371...bfc

Skrevet

Tripptrapp stolen kan brukes hele livet, helt klart ikke dumt å kjøpe en til av de :)

Min 3åring er altfor liten til å sitte på vanlig stol iallefall, vet ikke hvor stor størrelseforskjell det er fra 3-4,5 jeg, men man skal jo rekke godt opp til bordet og slippe å slite seg ut med å nå maten :P

Skrevet

Jeg brukte min til vi flytta når jeg var 13 år. Da solgte vi den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...