Gå til innhold

Adresser til kjente folk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet brev og prøver å finne riktig adresse til en skuespiller, men hvor finner jeg adressen? Har googlet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje skuespilleren har hemmelig adresse

• Liker 1
Skrevet

Jeg har skrevet brev og prøver å finne riktig adresse til en skuespiller, men hvor finner jeg adressen? Har googlet.

Har du eventuelt prøvd gulesider.no?

Eventuelt hvis dette er en skuespiller som jobber ved et teater kan du prøve å sende brevet dit.

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Jeg har aldri forstått poenget med å skrive brev til kjendiser.

• Liker 10
Skrevet

Er sikkert en grunn til at du ikke finner adressen, personen vil neppe ha brev fra hvem som helst.

Anonymous poster hash: d7f9f...4fb
  • Liker 3
Skrevet

Adresseogtelefonnummertilnorskekjendiser.no

Anonymous poster hash: d958f...96e
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri forstått poenget med å skrive brev til kjendiser.

Skriver selv brev siden jeg samler på autografer. Ikke bare til kulturkjendisser men og mye næringslivskjendisser, politikere osv.

Skrevet

Skriver selv brev siden jeg samler på autografer. Ikke bare til kulturkjendisser men og mye næringslivskjendisser, politikere osv.

Er autograf jeg også er ute etter og kanskje at han liker tilbakemelding for filmene som jeg elsker med han i!

Skrevet

Adresseogtelefonnummertilnorskekjendiser.no Anonymous poster hash: d958f...96e

Er ikke til en norsk kjendis da :)

Skrevet

Jeg vet at autografjegere bruker å sende brev til adressen der hvor kjendisen jobber.

Har du prøvd det? :)

Gjest JegHeterIngenting
Skrevet

Hvis du har navn og fødselsdato kan jeg finne det ut!

Skrevet

Er ikke til en norsk kjendis da :)

:skratte: Og det trodde du skulle finne ved å google? :skratte:

Anonymous poster hash: d958f...96e

Gjest navnelapp
Skrevet

Send det dit vedkommande jobbar. For skodespelarar er det ofte managementet som tek imot slikt. Men dei får sekkar på sekkar med brev, så ikkje forvent eit svar.

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

For meg blir bare det litt merkelig. Det og samle på navn på ark. Jeg forstår ikke hva poenget er med det. Jeg sier ikke det er galt om du liker det så er det jo helt greit. Men jeg personlig greier ikke helt og se poenget med og samle på autografer siden det for meg bare er navn på et ark eller bilde.

Jeg kan til en vis grad forså folk som tar bilder med kjendiser selv om jeg også finner det merkelig og aldri ville gjort det selv.

Skrevet

For meg blir bare det litt merkelig. Det og samle på navn på ark. Jeg forstår ikke hva poenget er med det. Jeg sier ikke det er galt om du liker det så er det jo helt greit. Men jeg personlig greier ikke helt og se poenget med og samle på autografer siden det for meg bare er navn på et ark eller bilde.

Jeg kan til en vis grad forså folk som tar bilder med kjendiser selv om jeg også finner det merkelig og aldri ville gjort det selv.

Så fint for deg da, da er det jo bare å la være.

Anonymous poster hash: f1636...189

Skrevet

Jeg pleier å sende brev fra mafian til fru Ribsskog :laugh:

Google litt mer. Grav litt.

Anonymous poster hash: addc1...795
Skrevet

Høres creepy ut

Anonymous poster hash: 64982...8fd
Skrevet

Er autograf jeg også er ute etter og kanskje at han liker tilbakemelding for filmene som jeg elsker med han i!

Hvis du har elsket med han burde du kunne skaffe adr ved hjelp av felles venner, filmregisøren eller lignende!

Anonymous poster hash: 052d0...b9b

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan skrive navnet til hvilken som helst kjendis på et ark, interessert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...