Gjest Kv84 Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har skrevet brev og prøver å finne riktig adresse til en skuespiller, men hvor finner jeg adressen? Har googlet.
Millimani Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Kanskje skuespilleren har hemmelig adresse 1
Kjetil E Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har skrevet brev og prøver å finne riktig adresse til en skuespiller, men hvor finner jeg adressen? Har googlet. Har du eventuelt prøvd gulesider.no? Eventuelt hvis dette er en skuespiller som jobber ved et teater kan du prøve å sende brevet dit.
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har aldri forstått poenget med å skrive brev til kjendiser. 10
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Er sikkert en grunn til at du ikke finner adressen, personen vil neppe ha brev fra hvem som helst. Anonymous poster hash: d7f9f...4fb 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Adresseogtelefonnummertilnorskekjendiser.no Anonymous poster hash: d958f...96e 2
Kjetil E Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har aldri forstått poenget med å skrive brev til kjendiser. Skriver selv brev siden jeg samler på autografer. Ikke bare til kulturkjendisser men og mye næringslivskjendisser, politikere osv.
Gjest Kv84 Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Skriver selv brev siden jeg samler på autografer. Ikke bare til kulturkjendisser men og mye næringslivskjendisser, politikere osv. Er autograf jeg også er ute etter og kanskje at han liker tilbakemelding for filmene som jeg elsker med han i!
Gjest Kv84 Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 Adresseogtelefonnummertilnorskekjendiser.no Anonymous poster hash: d958f...96e Er ikke til en norsk kjendis da
Adhara Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg vet at autografjegere bruker å sende brev til adressen der hvor kjendisen jobber. Har du prøvd det?
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Hvis du har navn og fødselsdato kan jeg finne det ut!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 Er ikke til en norsk kjendis da Og det trodde du skulle finne ved å google? Anonymous poster hash: d958f...96e
Gjest navnelapp Skrevet 7. oktober 2013 #14 Skrevet 7. oktober 2013 Send det dit vedkommande jobbar. For skodespelarar er det ofte managementet som tek imot slikt. Men dei får sekkar på sekkar med brev, så ikkje forvent eit svar.
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 7. oktober 2013 #15 Skrevet 7. oktober 2013 Skriver selv brev siden jeg samler på autografer. Ikke bare til kulturkjendisser men og mye næringslivskjendisser, politikere osv. For meg blir bare det litt merkelig. Det og samle på navn på ark. Jeg forstår ikke hva poenget er med det. Jeg sier ikke det er galt om du liker det så er det jo helt greit. Men jeg personlig greier ikke helt og se poenget med og samle på autografer siden det for meg bare er navn på et ark eller bilde. Jeg kan til en vis grad forså folk som tar bilder med kjendiser selv om jeg også finner det merkelig og aldri ville gjort det selv.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #16 Skrevet 7. oktober 2013 For meg blir bare det litt merkelig. Det og samle på navn på ark. Jeg forstår ikke hva poenget er med det. Jeg sier ikke det er galt om du liker det så er det jo helt greit. Men jeg personlig greier ikke helt og se poenget med og samle på autografer siden det for meg bare er navn på et ark eller bilde. Jeg kan til en vis grad forså folk som tar bilder med kjendiser selv om jeg også finner det merkelig og aldri ville gjort det selv. Så fint for deg da, da er det jo bare å la være. Anonymous poster hash: f1636...189
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #17 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg pleier å sende brev fra mafian til fru Ribsskog Google litt mer. Grav litt. Anonymous poster hash: addc1...795
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #18 Skrevet 7. oktober 2013 Høres creepy ut Anonymous poster hash: 64982...8fd
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #19 Skrevet 7. oktober 2013 Er autograf jeg også er ute etter og kanskje at han liker tilbakemelding for filmene som jeg elsker med han i! Hvis du har elsket med han burde du kunne skaffe adr ved hjelp av felles venner, filmregisøren eller lignende!Anonymous poster hash: 052d0...b9b 1
Emelia Skrevet 7. oktober 2013 #20 Skrevet 7. oktober 2013 For meg blir bare det litt merkelig. Det og samle på navn på ark. Jeg forstår ikke hva poenget er med det. Jeg sier ikke det er galt om du liker det så er det jo helt greit. Men jeg personlig greier ikke helt og se poenget med og samle på autografer siden det for meg bare er navn på et ark eller bilde. Jeg kan til en vis grad forså folk som tar bilder med kjendiser selv om jeg også finner det merkelig og aldri ville gjort det selv. Jeg kan skrive navnet til hvilken som helst kjendis på et ark, interessert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå