Gå til innhold

Noe jeg har gjort, eller feil på forummet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får opp denne teksten når jeg prøver å åpne et annet forum. Jeg forstår ikke noe av dette, for KG virker jo. Men MSN virker ikke .... :klø:

Er det noe galt med dette forummet - eller er det noe galt med min pc?? Jeg slettet en del cookies som ad-aware fant i går. Kan det ha noe med denne meldingen å gjøre? (håper ikke det :-? )

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Glemte å legge til teksten :oops: :oops:

:

phpBB : Critical Error

Could not obtain ban information

DEBUG MODE

SQL Error : 1146 Table 'forbiddenparadise_orgforum.phpbb_banlist' doesn't exist

SELECT ban_ip, ban_userid, ban_email FROM phpbb_banlist WHERE ban_ip IN ('536c9dc3', '536c9dff', '536cffff', '53ffffff') OR ban_userid = 102 OR ban_email LIKE '[email protected]' OR ban_email LIKE '@online.no'

Line : 125

File : /var/www/html/Forum/includes/sessions.php

Skrevet

Kvalifisert gjetning: det er ikke din feil.

Gjest Anonymous
Skrevet

Støtter den. Ser ut som en server-feil. PHP og SQL tilsvarer at det er noe galt med serveren.

Skrevet

Forøvrig har MSN vært ganske ute og kjøre de siste dagene, så at den ikke funker har nok ikke noe med dette å gjøre...

Skrevet

php er programmeringsspråket som er brukt på den web-siden, mens sql er et verktøy for ekstrahering av data. Dette ligger på serveren hvor den nettsiden hører hjemme.

Gjest *Lolita
Skrevet

Det er nok ikke din feil! Men det er noe feil med databasen!

Feks min forum! :roll: Det er database kräsj! Men holder på å legge til SQL manuelt.

Lolita

Gjest *Lolita
Skrevet

Men regner med at vi er oppe og går igjen i löpet av kvelden.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...