Gå til innhold

NORGE BLIR GRADVIS OKKUPERT! / Taftø-saken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

NORGE BLIR GRADVIS OKKUPERT!

Da Norges befolkning sa "Nei" til å tilslutte seg den Europeiske Union, den 28. november 1994, hadde vel kanskje mange regnet med at vi fortsatt ville leve som en selvstendig nasjon. Men saken er at regjeringen Brundtland i praksis ikke godtok folkets beslutning. Ledende politikere arbeidet stadig for å få oss tilknyttet den nye statsdannelsen - den Europeiske Unionen. Hvilke motiver de hadde for det engasjementet, kan vi ikke dømme i, men det er likevel et faktum at ledende politikere i vårt land i dag også neglisjerer folkets stemme. De vil stadig ha nyvalg. De vil legge oss inn under en annen statsmakt.

Det ovenstående og mer til er å finne på denne nettsiden:

http://endtime.net/norsk/okkupert.htm

Jeg har ingen befatning med den nettsiden og heller ingen andre tilsvarende nettsider, men jeg legger merke til sånne sider når jeg kommer over dem.

Jeg leser litt her og der og la merke til setningen om Brundtland som ikke godtok "folkets beslutning" og koblet det automatisk med EØS-avtalen, som jeg har fra en annen sammenheng, nemlig i historien om Synnøve Fjellbakk Taftø som ble tvangsinnlagt (flere ganger) etter at hun på 70-tallet gikk ut offentlig mot EØS-avtalen.

Nyhetsspeilet skriver bl.a. følgende:

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/05/sunn%C3%B8ve-fjellbakk-taft%C3%B8-tvangsinnlagt/

Synnøve Fjellbakk Taftø har bare sju års skolegang, men har på egen hånd lest seg frem til eksamener som programmerer, systemerer, pedagog og jurist. I 1977 ble hun tatt opp i utenrikstjenesten og tjenestegjorde i Berlin (DDR), New York (FN-delegasjonen), Bangkok og Geneve (EFTA). Da hun i 1992 gikk offentlig ut mot den såkalte EØS-avtalen ble hun erklært alvorlig sinnslidende og avskjediget av regjeringen Brundtland. Synnøve har fortalt om sine opplevelser i diplomatiet og psykiatrien i «Skjoldmøysagaen» og «Nornens Beretning», som begge er gratis tilgjengelig på nettet.

Jeg husket ikke hele navnet til "Taftø", så jeg måtte søke det opp og N.speilet har flere artikler om henne. Man skjønner fort at det dreier seg om krefter som ikke er ment for offentligheten...

Det er ganske spesielle historier, som fortjener oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 5334c...749

Anonymous poster hash: e8562...494

Skrevet

Det er et faktum at Norge har vært medlem i EU siden 24 Juni 1994, at noen skrev under bak folkets rygg på den vakre øya Korfu.. og de har siden gjort mangt og mye for å dekke over sitt bedrag.. folkeavstemmingen var et spill for galleriet, for de hadde ingen respekt for folket, og hadde allerede skrevet under..

Urett på urett har blitt gjort mot Synnøve fordi hun visste for mye om dette og annet. Hun ble stemplet som sinnlidende, avskjediget fra sin stilling og siden innlagt gang på gang for å ødelegge henne fysisk, mentalt og sjelelig, dope henne apatisk med sprøyter, elektrosjokk og andre overgrep. Det skjedde første gang i 1994. Og det er blitt gjort helt konkrete ting mot henne i forbindelse med at hun ytret seg eller planla å ytre seg om fakta. Dette og annet vil bli fortalt og belyst nærmere i kommentarfeltet.

Ovenstående sitater er fra:

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/05/globalistenes-fremste-agent/

Det er Synnøve Fjellbakk Taftøs egen artikkel.

Skrevet

Synnøves egen sak ble postet 14. mai 2010.

I den lange diskusjonstråden under saken er også Synnøve med selv.

Hun hadde fått publisert saken på Dagens Næringsliv samtidig, men denne ble sensurert.

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/05/globalistenes-fremste-agent/comment-page-9/#comments

To dager etterpå publiseringen - altså 16. mai 2010 ble hun tvangsinnlagt igjen....

Her er telefonsamtale med Taftø et par uker senere:

Intervjuet ligger i flere deler:

Politisk fange Synnøve Fjellbakk Taftø - Del 3

Lurer på om hun er innlagt fortsatt. Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...