AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Dater en fyr litt nå og da.Jeg ble syk og måtte avlyse vår date forrige helg.Han ble sur for dette,men noen dager senere virket han "normal" igjen. Denne helgen skulle vi møtes på nytt.Han tok selv kontakt i midten av forrige uke og sa han var ledig på lørdag.Det måtte bli lørdag sa han,for fredag skulle han rydde leiligheten,gjøre noen ærend og klippe håret etter jobb. Da jeg dagen etter spurte om når han ville møtes virket han plutselig kald og litt arrogant og skrev: "Jeg tviler på du vil kjenne meg igjen,håret mitt er sååå kort nå.Hehe". Jeg svarte han sikkert så flott ut og at det hadde vært kjekt å se ham igjen (jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg avlyste forrige helg). Deretter: Intet svar fra ham.Null respons! Og ja,jeg vet han var hjemme alene hele lørdagskvelden da vi begge var online på en side. Var dette slemt gjort av ham eller overreagerer jeg? Regner med det dreier seg om mer enn sjenanse etter en kanskje dårlig hårklipp.......Følte meg avvist på en rar måte, som hevn for at jeg annulerte forrige helgs avtale. Anonymous poster hash: c8c3b...a27
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Hæ? Han sa vel ingenting fordi du ikke svarte med et spørsmål? Det var ingenting å svare på. Hvis han hadde vært jente hadde han sikkert reagert på at du hadde sagt "Det HADDE VÆRT fint å se deg igjen" heller enn "Det BLIR hyggelig å se deg igjen", men. Anonymous poster hash: f79a1...546 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Hæ? Han sa vel ingenting fordi du ikke svarte med et spørsmål? Det var ingenting å svare på. Hvis han hadde vært jente hadde han sikkert reagert på at du hadde sagt "Det HADDE VÆRT fint å se deg igjen" heller enn "Det BLIR hyggelig å se deg igjen", men. Anonymous poster hash: f79a1...546 [/acrony Hmmmm....Ok Anonymous poster hash: c8c3b...a27
Nettinettet Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Dater en fyr litt nå og da.Jeg ble syk og måtte avlyse vår date forrige helg.Han ble sur for dette,men noen dager senere virket han "normal" igjen. Denne helgen skulle vi møtes på nytt.Han tok selv kontakt i midten av forrige uke og sa han var ledig på lørdag.Det måtte bli lørdag sa han,for fredag skulle han rydde leiligheten,gjøre noen ærend og klippe håret etter jobb. Da jeg dagen etter spurte om når han ville møtes virket han plutselig kald og litt arrogant og skrev: "Jeg tviler på du vil kjenne meg igjen,håret mitt er sååå kort nå.Hehe". Jeg svarte han sikkert så flott ut og at det hadde vært kjekt å se ham igjen (jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg avlyste forrige helg). Deretter: Intet svar fra ham.Null respons! Og ja,jeg vet han var hjemme alene hele lørdagskvelden da vi begge var online på en side. Var dette slemt gjort av ham eller overreagerer jeg? Regner med det dreier seg om mer enn sjenanse etter en kanskje dårlig hårklipp.......Følte meg avvist på en rar måte, som hevn for at jeg annulerte forrige helgs avtale. Anonymous poster hash: c8c3b...a27 Han sa jo at han tvilte på at du ville kjenne han igjen, som jo forteller deg at han tenkte dere skulle gjøre noe sammen....... Arrogant og kald? Jeg synes han var varm men litt usikker på om du ville like den nye frisyren hans.. Hadde du svart.. "hehe du er sikkert like kjekk som alltid, når skal jeg komme" så hadde dere sikkert hatt en fin lørdag sammen.. Sånn går det når man tenker det verste og ikke bare sier det man vil.. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Han sa jo at han tvilte på at du ville kjenne han igjen, som jo forteller deg at han tenkte dere skulle gjøre noe sammen....... Arrogant og kald? Jeg synes han var varm men litt usikker på om du ville like den nye frisyren hans.. Hadde du svart.. "hehe du er sikkert like kjekk som alltid, når skal jeg komme" så hadde dere sikkert hatt en fin lørdag sammen.. Sånn går det når man tenker det verste og ikke bare sier det man vil.. Jeg svarte:"Hehe,jeg er sikker på du ser like fin ut som alltid:)Hadde vært kjekt å se deg igjen:) Spørsmålet om nårti vi skulle møtes på lørdag stilte jeg ham før han tok opp dette med håret..så jeg følte "ballen" var på hans side (ts) Anonymous poster hash: c8c3b...a27 1
Nettinettet Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg svarte:"Hehe,jeg er sikker på du ser like fin ut som alltid:)Hadde vært kjekt å se deg igjen:) Spørsmålet om nårti vi skulle møtes på lørdag stilte jeg ham før han tok opp dette med håret..så jeg følte "ballen" var på hans side (ts) Anonymous poster hash: c8c3b...a27 Men du ser forskjellen på å si at det hadde vært kjekt å se deg igjen og å faktisk si når skal jeg komme? For dere hadde jo faktisk avtalt at dere skulle være sammen Lørdag egentlig slik jeg ser det. Jeg tror dette handler om at dere begge er usikre og ikke helt vet hvordan dere skal gjøre dette.. noe som ofte skjer i en tidlig fase.. Har du hørt noe fra han etter dette og hva tenker du selv å gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Men du ser forskjellen på å si at det hadde vært kjekt å se deg igjen og å faktisk si når skal jeg komme? For dere hadde jo faktisk avtalt at dere skulle være sammen Lørdag egentlig slik jeg ser det. Jeg tror dette handler om at dere begge er usikre og ikke helt vet hvordan dere skal gjøre dette.. noe som ofte skjer i en tidlig fase.. Har du hørt noe fra han etter dette og hva tenker du selv å gjøre? Kanskje jeg ordla meg litt feil i 1.innlegg. Vi hadde ikke avtalt noe spesifikt,men skulle til å gjøre det - ihvertfall trodde jeg det.. Han var på jobbreise tidligere i uken og onsdag skrev han "Hei hvordan går det med deg?Jeg er hjemme igjen til helgen". Siden vi tidligere hadde snakket om å møtes denne helgen tolket jeg det som at han ville møtes. Da jeg dagen etter skrev jeg hadde fri hele helgen og spurte om han ville møtes fikk jeg bare dette med håret til svar..Og da fant jeg det ikke naturlig å spørre enda en gang. Jeg valgte å bare understreke at det hadde vært kjekt å se ham igjen og vente på svar. Mulig jeg overeagerer..men fikk inntrykk av at han hadde ombestemt seg angående dette eller bare lekte med meg og ville være slem.Han har vært det før.Vi var begge online på fbook i dag men han tok ikke kontakt.Han dukker alltid opp igjen så jeg venter til han tar kontakt igjen tror jeg..er for skuffet nå Anonymous poster hash: c8c3b...a27
Nettinettet Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Mulig jeg overeagerer..men fikk inntrykk av at han hadde ombestemt seg angående dette eller bare lekte med meg og ville være slem.Han har vært det før.Vi var begge online på fbook i dag men han tok ikke kontakt.Han dukker alltid opp igjen så jeg venter til han tar kontakt igjen tror jeg..er for skuffet nå Anonymous poster hash: c8c3b...a27 Hvor lenge har dere hold på? Og hvorfor vil du fortsette å treffe han når du føler at han leker med deg? Jeg stemmer for at du nesten gang bare kjører på og ikke tar så mye hensyn til at han skal få si ditt og datt.. Si at du vil treffe han og kom med forslag til en dag og klokkeslett. Få noe håndfast og ikke bare gå rundt grøten. Siden dette har skjedd før så er det jo tydelig at dere ikke kommuniserer så godt.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Hvor lenge har dere hold på? Og hvorfor vil du fortsette å treffe han når du føler at han leker med deg? Jeg stemmer for at du nesten gang bare kjører på og ikke tar så mye hensyn til at han skal få si ditt og datt.. Si at du vil treffe han og kom med forslag til en dag og klokkeslett. Få noe håndfast og ikke bare gå rundt grøten. Siden dette har skjedd før så er det jo tydelig at dere ikke kommuniserer så godt. Vi kommuniserer kanskje ikke optimalt nei..Vi har kjent hverandre siden i fjor vår og møttes nå og da. Han har sagt han vil satse på meg men handling og ord matcher ikke..lite skjer og jeg har etterhvert gitt mer og mer blaffen.Men han er kjekk og er veldig snill når vi møtes. Vi har felles interesser og mye å prate om. På den annen side blir han fort sjalu og sur for småting,og er litt umoden for å være middelaldrende. Kanskje redd for å binde seg...vet ikke. Han liker oppmerksomheten jeg gir ham tror jeg.Han "bor" på datingsider og det virker som han er avhegig av oppmerksomheten han får der også. Får vel prøve det du foreslår neste gang med å være mer konkret og ikke avvente.Men følger han ikke opp da får det heller bare være. (ts) Anonymous poster hash: c8c3b...a27
Gjest BettyBoop Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Vi kommuniserer kanskje ikke optimalt nei..Vi har kjent hverandre siden i fjor vår og møttes nå og da. Han har sagt han vil satse på meg men handling og ord matcher ikke..lite skjer og jeg har etterhvert gitt mer og mer blaffen.Men han er kjekk og er veldig snill når vi møtes. Vi har felles interesser og mye å prate om. På den annen side blir han fort sjalu og sur for småting,og er litt umoden for å være middelaldrende. Kanskje redd for å binde seg...vet ikke. Han liker oppmerksomheten jeg gir ham tror jeg.Han "bor" på datingsider og det virker som han er avhegig av oppmerksomheten han får der også. Får vel prøve det du foreslår neste gang med å være mer konkret og ikke avvente.Men følger han ikke opp da får det heller bare være. (ts)Anonymous poster hash: c8c3b...a27 Hold deg vekke fra hsn du ts. Han høres ikke god ut. Om han blir så lett sur så ville han bare vært slitsom å ha et forhold til likevel. Og det er for dårlig å bli sur for at du hadde en gyldig grunn for å avlyse en date.. 1
Nettinettet Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Vi kommuniserer kanskje ikke optimalt nei..Vi har kjent hverandre siden i fjor vår og møttes nå og da. Han har sagt han vil satse på meg men handling og ord matcher ikke..lite skjer og jeg har etterhvert gitt mer og mer blaffen.Men han er kjekk og er veldig snill når vi møtes. Vi har felles interesser og mye å prate om. På den annen side blir han fort sjalu og sur for småting,og er litt umoden for å være middelaldrende. Kanskje redd for å binde seg...vet ikke. Han liker oppmerksomheten jeg gir ham tror jeg.Han "bor" på datingsider og det virker som han er avhegig av oppmerksomheten han får der også. Får vel prøve det du foreslår neste gang med å være mer konkret og ikke avvente.Men følger han ikke opp da får det heller bare være. (ts) Anonymous poster hash: c8c3b...a27 Vel etter å ha lest dette så foreslår jeg at du begynner å bruke tiden din på noen so gir deg glede og gode følelser og la han her få dekket behovene sine andre steder! Føler du ikke at du er mer verdt enn dette? 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 Vel etter å ha lest dette så foreslår jeg at du begynner å bruke tiden din på noen so gir deg glede og gode følelser og la han her få dekket behovene sine andre steder! Føler du ikke at du er mer verdt enn dette? Jo..jeg føler jeg fortjener bedre. Men etterhvert har jeg godtatt mer og mer dritt vel vitende om at jeg burde la være. Bare fordi jeg håpet ting ville ordne seg mellom oss. Har datet andre men finner ikke samme fysisk og mental kjemi med dem.. Men du og BettyBoop har nok helt rett. (ts) Anonymous poster hash: c8c3b...a27
Nettinettet Skrevet 7. oktober 2013 #13 Skrevet 7. oktober 2013 Noen ganger handler det om å tørre å sikte litt høyere enn man har gjort før, og se at man fortjener bedre. Lykke til! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå