Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har krølla det til for meg selv. Jeg jobber i ett regnskapsfirma, er 24 år gammel og har kjæreste. Under et regnskapskurs fikk jeg god kontakt med en 49 år gammel mann. Han er passe kjekk, men har en veldig god personlighet. Det klikket mellom oss fra første stund, og jeg begynner å falle for han. Tror han har falt for meg og. Han har også kjæreste, og vi er innerforstått med at vi aldri kan bli kjærester grunnet alder osv. Men det føles så dumt.. føler vi er sjelevenner, men har ved en feil blitt født i forskjellig tid. Jeg har lyst til å kysse med han, kose med han, alt sammen. Men vi begge har kjærester, så det blir feil. Men gud som jeg har lyst! Heldigvis jobbet vi i forskjellige etasjer, så vi møtes ikke så veldig ofte på jobb, og takk gud for det. Prøver å distansere meg fra han, men klarer ikke. Må sende sms'er hele tiden. Vil ha han, samtidig vil jeg ikke!

Har noen opplevd det samme? Hva skal jeg gjøre?? Det er fælt å falle for en du aldri kan bli sammen med!

Anonymous poster hash: 80cfc...612

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om du "føler" at dere er sjelevenner nå, er det ikke sikkert du "føler" det sammen om 3 år.

Trøst deg med det.

Og ikke bryt opp et kjærestepar.

Det er fælt å falle for folk man ikke får ja, men relativt vanlig. Derfor er det lurt å klare å styre unna jo raskere jo bedre.

Anonymous poster hash: f3e28...178
  • Liker 3
Skrevet

Har selv en gang hatt en ting for en som var dobbelt så gammel. Da forelskelsen gikk over tenkte jeg bare æsjjjjj!!!

Anonymous poster hash: 4f6f0...181

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...