AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Hei Er ikke tilfeldigvis noen her som har Mikke mus kokeboken som de vil selge? Leter og leter etter denne boka, men finner den ikke noe sted! Blir såå glad om noen har den! Anonymous poster hash: e2086...0d7
nocebo Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Hallo. Jeg har bare èn, og har desverre ikke lyst til å kvitte meg med den, den er et kjært barndomsminne. Men om det kan hjelpe, kan jeg kopiere/scanne inn oppskriftene til deg. 1
Carhje Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Hallo. Jeg har bare èn, og har desverre ikke lyst til å kvitte meg med den, den er et kjært barndomsminne. Men om det kan hjelpe, kan jeg kopiere/scanne inn oppskriftene til deg. Ååå, ja! Det hadde vært kjempe snilt
nocebo Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Ååå, ja! Det hadde vært kjempe snilt Vil du ha alle, eller bare noen spesielle?
Carhje Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Vil du ha alle, eller bare noen spesielle? Alle hadde vært kjempe fint ))
nocebo Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Alle hadde vært kjempe fint )) Skal få gjort det i løpet av uka Den vi har her er mannen sin, og jeg har lurt så lenge på hvor min egentlig ble av. Så fikk jeg kontakt med noen gamle venner av familien plutselig, og den ene datteren kommenterte at de stadig vekk tenkte på meg, for barna hennes elsker en kokebok de har liggende, med mitt navn i. Mistenker at min mor gav den vekk da jeg var blitt for stor. Så da var dét mysteriet løst
Carhje Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Skal få gjort det i løpet av uka Den vi har her er mannen sin, og jeg har lurt så lenge på hvor min egentlig ble av. Så fikk jeg kontakt med noen gamle venner av familien plutselig, og den ene datteren kommenterte at de stadig vekk tenkte på meg, for barna hennes elsker en kokebok de har liggende, med mitt navn i. Mistenker at min mor gav den vekk da jeg var blitt for stor. Så da var dét mysteriet løst Tusen hjertelig takk Ååå, flaks mannen din hadde en ekstra da! Husker jeg leste den boka hos min bestemor hele tiden når jeg var liten, men nå finner vi den dessverre ikke igjen. Sier du ifra her når du har fått kopiert boken da? Kan ikke takke deg nok altså!
Serafina. Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg bruker fortsatt pannekakeoppskriften i Mikke Mus kokebok som grunnoppskrift. Boken er super, og utslitt.
Carhje Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg bruker fortsatt pannekakeoppskriften i Mikke Mus kokebok som grunnoppskrift. Boken er super, og utslitt. Gleder meg til å få oppskrifter fra boken! Fin bok 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Awh. Denne husker jeg fra barndommen min. En av mine foreldre har den sikkert liggende et sted, men tviler på at de er interesserte i å gi den bort. Anonymous poster hash: e142e...70f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå