AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Har datet/vært eksklusiv med en jente i nesten seks måneder nå. I helgen gjorde hun det slutt og hun sa det var fordi vi var så useriøse og hele forholdet var bare uten forpliktelser. Hun sa også at det var mange ting jeg gjorde som provoserte henne. Jeg prøvde å spørre henne hva hun mente med det, men da begynte hun bare å gråte og sa at vi var ferdig. Så gikk hun. Hva i alle dager mente hun med det? Hvis hun ville ha det mer seriøst, så kunne hun vel ha sagt noe til meg før hun gjorde det slutt.... Anonymous poster hash: 4531e...83c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Hun prøvde vel å si det, tror du ikke? Og hvorfor tok ikke du initiativ til å være mer seriøse? Anonymous poster hash: 5c4db...c6e 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Hun prøvde vel å si det, tror du ikke? Og hvorfor tok ikke du initiativ til å være mer seriøse? Anonymous poster hash: 5c4db...c6e TS Fordi jeg visste ikke at det var det hun ville ha. Jeg trodde vi var kun uforpliktende moro, men eksklusive. Skjønte heller ikke hva hun mente med det. Hvorfor sa hun heller ikke at hun ville være seriøs enn å gjøre det slutt da? For det gir jo ingen mening. Hvis hun ville ha mer, hvorfor kutte ting ut? Hvorfor ikke spørre om vi skal bli mer heller da? Anonymous poster hash: 4531e...83c
Gjest Heartbeat Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Hun har vel gått og ventet på at du skulle ha tatt initiativ til å bli noe mer seriøst enn bare sex Snakk med henne da og si til henne at du vil noe mer Si at du trodde hun ikke ville noe mer og at begge sikkert ha misforstått 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Hun har vel gått og ventet på at du skulle ha tatt initiativ til å bli noe mer seriøst enn bare sex Snakk med henne da og si til henne at du vil noe mer Si at du trodde hun ikke ville noe mer og at begge sikkert ha misforstått TS Det har vært mer enn bare sex. Vi har vært på kino, fjelltur, bowling, kamp, middag etc sammen. Så derfor tror jeg vel heller dette er en bullshit unnskyldning og at det egentlig er noe annet. Anonymous poster hash: 4531e...83c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 TS Fordi jeg visste ikke at det var det hun ville ha. Jeg trodde vi var kun uforpliktende moro, men eksklusive. Skjønte heller ikke hva hun mente med det. Hvorfor sa hun heller ikke at hun ville være seriøs enn å gjøre det slutt da? For det gir jo ingen mening. Hvis hun ville ha mer, hvorfor kutte ting ut? Hvorfor ikke spørre om vi skal bli mer heller da? Anonymous poster hash: 4531e...83c fordi vi vil være mannens store kjærlighet, og da må HAN ville det! Uten at vi sier det. Vi vil ikke fortelle noen at vi vil bli elsket liksom, han skal bare gjøre det av seg selv. Anonymous poster hash: 5c4db...c6e 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 TS Jeg heller vel heller mot at dette var useriøst for henne og at hun var lei av uforpliktende moro. Men hvorfor holde på i seks måneder med dette da? Hvorfor være eksklusive så lenge? Merkelig. Anonymous poster hash: 4531e...83c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 TS Det har vært mer enn bare sex. Vi har vært på kino, fjelltur, bowling, kamp, middag etc sammen. Så derfor tror jeg vel heller dette er en bullshit unnskyldning og at det egentlig er noe annet. Anonymous poster hash: 4531e...83c Herregud, her kan man se lett hvor umoden du er. Neida, vi bare trodde at dere hadde sex regelmessig hver dag fra 22.15 til 22.47, og så gikk dere hver sin vei etterpå. Anonymous poster hash: 687e9...bdd 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 TS Jeg heller vel heller mot at dette var useriøst for henne og at hun var lei av uforpliktende moro. Men hvorfor holde på i seks måneder med dette da? Hvorfor være eksklusive så lenge? Merkelig. Anonymous poster hash: 4531e...83c Da tenker du nok feil! Men hvem gidder å MASE på typen sin om ekte kjærlighet og seriøsitet, liksom? Hvis han ikke allerede føler det så er det bare trist, og da avsluttes det. Anonymous poster hash: 5c4db...c6e 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 fordi vi vil være mannens store kjærlighet, og da må HAN ville det! Uten at vi sier det. Vi vil ikke fortelle noen at vi vil bli elsket liksom, han skal bare gjøre det av seg selv. Anonymous poster hash: 5c4db...c6e Det er en passiv holdning som ikke fører noe sted. Om man ønsker å ta skrittet videre, så må den som ønsker det mest kommunisere det ovenfor partneren. Det er ingen som er tankelesere, spesielt når man har innledet et forhold som relativt uforpliktende, slik jeg leser at ts og dame gjorde. Anonymous poster hash: 3cca8...46f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 Det er en passiv holdning som ikke fører noe sted. Om man ønsker å ta skrittet videre, så må den som ønsker det mest kommunisere det ovenfor partneren. Det er ingen som er tankelesere, spesielt når man har innledet et forhold som relativt uforpliktende, slik jeg leser at ts og dame gjorde. Anonymous poster hash: 3cca8...46f Vel, forhold progredierer gjerne ved at man utvikler følelser for hverandre og gir uttrykk for disse følelsene. Hvis det ikke skjer, hva er det å ønske? Anonymous poster hash: 5c4db...c6e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 Hvis du virkelig vil ha et seriøst forhold med damen din, må du vise henne det nå. Vi kvinner er kanskje ikke så lette å lese, men hun er åpenbart veldig såret fordi du ikke har tatt steget videre med henne på egenhånd. Nå vet du hva hun ønsker. Spør om du kan komme på besøk fordi du gjerne vil snakke med henne. Ta med en stor bukett pene blomster. Forklar henne at du er glad i henne (eller at du elsker henne, hvis du gjør det) og si at det ikek er noenting du heller vil enn å være kjæresten hennes. Anonymous poster hash: ad5dd...8ac 2
Anoia Skrevet 7. oktober 2013 #13 Skrevet 7. oktober 2013 Men hvorfor må det være mannen som må ta initiativet? Vi lever ikke på 1800-tallet; hvis dama ville ta steget videre kunne hun da ha tatt det opp selv! Og på en annen måte enn med vag hinting! 3
OPIgirl Skrevet 7. oktober 2013 #14 Skrevet 7. oktober 2013 TS Fordi jeg visste ikke at det var det hun ville ha. Jeg trodde vi var kun uforpliktende moro, men eksklusive. Skjønte heller ikke hva hun mente med det. Hvorfor sa hun heller ikke at hun ville være seriøs enn å gjøre det slutt da? For det gir jo ingen mening. Hvis hun ville ha mer, hvorfor kutte ting ut? Hvorfor ikke spørre om vi skal bli mer heller da? Anonymous poster hash: 4531e...83c Ikke visste ikke trodde. Bla bla bla. Hva med å snakke med hverandre? Eller har kommunikasjon blitt gammeldags?
Nettinettet Skrevet 7. oktober 2013 #15 Skrevet 7. oktober 2013 Eier du selvinnsikt i det hele tatt? Virker som om du ikke bryr deg om andres følelser men er mer opptatt av å få bekreftelse på at hun var teit som gjorde det slutt. Da var det nok et bra valg fra hennes side. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #16 Skrevet 7. oktober 2013 Hvis du virkelig vil ha et seriøst forhold med damen din, må du vise henne det nå. Vi kvinner er kanskje ikke så lette å lese, men hun er åpenbart veldig såret fordi du ikke har tatt steget videre med henne på egenhånd. Nå vet du hva hun ønsker. Spør om du kan komme på besøk fordi du gjerne vil snakke med henne. Ta med en stor bukett pene blomster. Forklar henne at du er glad i henne (eller at du elsker henne, hvis du gjør det) og si at det ikek er noenting du heller vil enn å være kjæresten hennes. Anonymous poster hash: ad5dd...8ac TS Hva mener du med at hun er veldig såret? Hvis hun ville ha mer ut av forholdet, hvorfor ikke si det til meg? I stedet for å gjøre det slutt. Hun virket heller ikke fryktelig lei seg når hun sa det var slutt. Anonymous poster hash: 4531e...83c
Gjest Heartbeat Skrevet 7. oktober 2013 #17 Skrevet 7. oktober 2013 TS Hva mener du med at hun er veldig såret? Hvis hun ville ha mer ut av forholdet, hvorfor ikke si det til meg? I stedet for å gjøre det slutt. Hun virket heller ikke fryktelig lei seg når hun sa det var slutt. Anonymous poster hash: 4531e...83c Men hvorfor kan du ikke bare snakke med henne? Spør henne? Vi kvinner er vel enda slik at vi venter at mannen skal ta initiativet. Ligger vel latent i oss Og når han aldri tar initiativ til noe mer, så tror vi at de er useriøse. Vil tro det er dette hun kanskje har trodd . 1
Gjest BettyBoop Skrevet 7. oktober 2013 #18 Skrevet 7. oktober 2013 Huff. Manglende kommunikasjon her ja. Hun har sikkert prøvd å hinta, men hun burde skjønt at hinting ikke funker. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #19 Skrevet 7. oktober 2013 Hvis du virkelig vil ha et seriøst forhold med damen din, må du vise henne det nå. Vi kvinner er kanskje ikke så lette å lese, men hun er åpenbart veldig såret fordi du ikke har tatt steget videre med henne på egenhånd. Nå vet du hva hun ønsker. Spør om du kan komme på besøk fordi du gjerne vil snakke med henne. Ta med en stor bukett pene blomster. Forklar henne at du er glad i henne (eller at du elsker henne, hvis du gjør det) og si at det ikek er noenting du heller vil enn å være kjæresten hennes. Anonymous poster hash: ad5dd...8ac Hvorfor? Det er jo dama her som er passiv-agressiv og herskesyk. Hvorfor skal TS signalisere at det er ok? Han kan (om han er interessert i mer kontakt) ringe henne og fortelle at han er villig til å ta opp igjen forholdet, som HAN anså som seriøst, men kun dersom hun forklarer og uten forbehold unskylder sin snodige oppførsel. Så kan hun gi han en pakke øl og si at det er ingenting heller hun vil enn å være sammen med han. Djeesus damer, lever dere på 1600-tallet, eller? Anonymous poster hash: a362e...19b
Gjest BettyBoop Skrevet 7. oktober 2013 #20 Skrevet 7. oktober 2013 Hvorfor? Det er jo dama her som er passiv-agressiv og herskesyk. Hvorfor skal TS signalisere at det er ok? Han kan (om han er interessert i mer kontakt) ringe henne og fortelle at han er villig til å ta opp igjen forholdet, som HAN anså som seriøst, men kun dersom hun forklarer og uten forbehold unskylder sin snodige oppførsel. Så kan hun gi han en pakke øl og si at det er ingenting heller hun vil enn å være sammen med han. Djeesus damer, lever dere på 1600-tallet, eller? Anonymous poster hash: a362e...19b Enig. Er dårlig gjort å bare dumpe uten forklaring på den måten der. Ts har krav på en forklaring mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå