Gå til innhold

Like greit å bli sammen med en man ikke er forelsket i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For da gjør det ikke så vondt når det blir slutt? KJØR debatt!

Anonymous poster hash: 40829...156
Videoannonse
Annonse
Gjest JegHeterIngenting
Skrevet

Også plutselig bygger det seg opp masse følelser. Klassisk disney film.

Skrevet

Også plutselig bygger det seg opp masse følelser. Klassisk disney film.

Hele poenget er jo at man ikke skal få sånne forelska-følelser. Så når mannen gjør det slutt og stikker så sitter man ikke og griner i flere år pga kjærlighetssorg, man tar seg en fest og feirer seg selv :)

Skrevet

Hva er poenget med å bli sammen med noen i det hele tatt, om du ikke har følelser for vedkommende? Da kan man jo like godt være alene, og være 100% sikker på å slippe kjærlighetssorg.

Skrevet

Like greit å bare ha en pulevenn da? Hva skal du med forholdet om du ikke er forelsket?

Anonymous poster hash: afdf1...434
Gjest JegHeterIngenting
Skrevet

Hele poenget er jo at man ikke skal få sånne forelska-følelser. Så når mannen gjør det slutt og stikker så sitter man ikke og griner i flere år pga kjærlighetssorg, man tar seg en fest og feirer seg selv :)

Menneskers hjerne er dessverre ikke så komplisert på slike ting. Hvis du er mye med en person og har sex, så er det ikke uvanlig eller unormalt at følelser oppstår. It's science.

Selvfølgelig så skjer det ikke hele tiden. Men det kan skje, selv om du er helt klar på at du ikke vil bli forelsket.

Hvis du er ute etter noe slik så er det vel best å passe på at mannen ikke føler noe for deg. Hvis han gjør det så kan det fort gjøre ting komplisert. Det er enda mer komplisert at de fleste menn ikke er mann nok til å fortelle hva de føler.

Skrevet

være sammen med en man ikke er tiltrekket til??? hvor gammel er du?

Skrevet

være sammen med en man ikke er tiltrekket til??? hvor gammel er du?

30! Har gått på masse smeller og analysert litt, når man er forelsket så tar man ofte irrasjonelle valg. For man tenker ikke klart. Hvis man blir sammen med en person man ikke er veldig forelsket i (likevel må det være en attraksjon der) så er forholdet basert på andre ting enn kjærlighet. kanskje det kommer etterhvert? Noen som har vært i et slikt forhold?

Gjest Kaffelattn
Skrevet

I teorien kan det høres kjekt ut hvis målet er å ha en garanti for ikke å bli såret.

I praksis betyr det i så fall at du bør erkjenne at du blir en lavrisikoperson; en som lever i overflaten og ikke tør å leve med et helt og noe uforutsigbart følelsesspekter.

Skrevet

Skjønner ikke helt vitsen med å være sammen med en man ikke liker eller har følelser for. Da er liksom hele poenget med forhold vekke

Skrevet

30! Har gått på masse smeller og analysert litt, når man er forelsket så tar man ofte irrasjonelle valg. For man tenker ikke klart. Hvis man blir sammen med en person man ikke er veldig forelsket i (likevel må det være en attraksjon der) så er forholdet basert på andre ting enn kjærlighet. kanskje det kommer etterhvert? Noen som har vært i et slikt forhold?

Hmmm.. minner meg om ei veninne jeg har . Han har 2 barn mens ønsker sine egne barn men får ikke gehør for det.. Jeg hadde nok ikke kastet bort tiden min på uinteresante fyrer.

hilsen en fyr

Skrevet

Hmmm.. minner meg om ei veninne jeg har . Han har 2 barn mens ønsker sine egne barn men får ikke gehør for det.. Jeg hadde nok ikke kastet bort tiden min på uinteresante fyrer.

hilsen en fyr

Det der skjønte jeg ikke. Du har en venninne som har 2 barn? Så skriver du han? Hææ?

Skrevet

Nei, ikke en god ide, fordi man uansett utvikler følelser for noen man er intim med, på et eller annet nivå. Dermed vil det uansett gjøre vondt når det tar slutt.

Anonymous poster hash: 41d90...9c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...