AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Syns den ser litt spennende ut men lurer bare på om den er verdt en hundrelapp for å se den på kino Anonymous poster hash: 6ece3...b02
Thorn Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg syns den var bra Jeg går mye på kino og de har vist traileren på samtlige forestillinger siden i vår, så forventingene hadde bare bygd seg opp og blitt skyhøye! Den var litt annerledes enn jeg hadde sett for meg, men ikke på en dårligere måte. Så jeg anbefaler den gjerne!
Sapientia Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg syns den var bra Jeg går mye på kino og de har vist traileren på samtlige forestillinger siden i vår, så forventingene hadde bare bygd seg opp og blitt skyhøye! Den var litt annerledes enn jeg hadde sett for meg, men ikke på en dårligere måte. Så jeg anbefaler den gjerne! vurderer å se denne på kino selv, så takk for din vurdering av den.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Eh, er den skummel? Kanskje teit spørsmål, ser jo den har 11-årsgrense, så burde jo ikke være så ille. Jeg bare takler ikke skrekkfilmer/grøssere - og kan jo ikke bare gå fra kinoen når man har reist dit sammen med noen (eller, klart man kan, men ja ) Takler som sagt ikke grøssere, men ser på ting som Supernatural f.eks uten problemer. Anonymous poster hash: 6d0b1...dfa
Thorn Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Nei, den er ikke skummel. Litt nervepirrende innimellom, men ikke noe verre enn det
Gjest Runforit Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg liker ikke norsk film. De eneste som er verdt å se er Naboer, Hodejegerne og nå Ragnarok Om du takler Jurassic Park så takler du Ragnarok Morsom, spennende og bra eventyrfilm. Norsk film på sitt beste
Silfen Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Det er hollywood i norske klær. Hadde med snart 9-åringen på den. Hun syns den var litt skummel, men mest spennende. Jeg syns den var helt grei til å være norsk film, bra eventyr.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Hvis en ni-åring ikke får mareritt, så bør vel jeg (24) klare meg greit også Takk folkens, da satser jeg på å invitere med meg folk på den! Anonymous poster hash: 6d0b1...dfa
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Eh, er den skummel? Kanskje teit spørsmål, ser jo den har 11-årsgrense, så burde jo ikke være så ille. Jeg bare takler ikke skrekkfilmer/grøssere - og kan jo ikke bare gå fra kinoen når man har reist dit sammen med noen (eller, klart man kan, men ja ) Takler som sagt ikke grøssere, men ser på ting som Supernatural f.eks uten problemer. Anonymous poster hash: 6d0b1...dfa Kommer an på, venninna mi måtte få 12-åringen sin til å holde seg i hånda når det ble nervepirrende, men hun kom seg gjennom det. Anonymous poster hash: b13a9...878
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #10 Skrevet 14. oktober 2013 Så den forrige uke, men har ikke tenkt på at jeg har sett den siden jeg snublet over denne tråden, så kan ikke si den gav spesielt inntrykk, akkurat. Blir nok fort glemt. Anonymous poster hash: 8cbf0...501
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #11 Skrevet 17. oktober 2013 Syntes den var dårlig... Første halve filmen var bra, så skjer det en helomvending.. Og filmen blir en blanding av indiana jones og harry potter.. Lokalisert i Finnmark. Sært. Anonymous poster hash: 64c31...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå