AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Hei, jeg er midt oppi et mulig brudd og jeg og mannen klarer å snakke sammen som folk på tross av dette noen ganger. Men enkelte ganger er det som om han tror at alt er i orden og at det er greit å beføle meg og hinte til sex til tross for at vi faktisk diskuterer og vurderer skilsmisse. Nå sa jeg til han at jeg ikke ønsket beføling og sex, og fyren ble drit sur! Jeg vil ikke ha noe sex under et mulig brudd og det fatter han vist ikke. Lysta er helt borte! Er jeg urimelig? Anonymous poster hash: 012e3...e26
Charlene87 Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Nei! du er ikke urimelig. Man skal selvfølgelig ikke gjøre noe man ikke har lyst til! Håper alt ordner seg for deg 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Fordi menn tror de kan fikse alt med sex. Er bare sånn de er... Dama sur? Forfør henne. Anonymous poster hash: 683b3...c36
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Flere ganger jeg har ligget med kjæresten rett etter en krangel. Pleier som regel å krangle igjen senere uansett, så ikke særlig effektivt. Nå skal jeg ikke fortelle deg hvordan vårt forhold ble "fikset", fordi det er kanskje litt drøyt. Og jeg er ikke en religiøs person, eller en som tror på skjebnen. Men, jeg tror man virkelig vet når man har funnet livs partneren sin. Endret 6. oktober 2013 av JegHeterIngenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå