AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg vil gjerne få bedre kondis, men takler dårlig de vanlige 4x4 intervallene. Klarer ikke å holde på så lenge. Må sette ned tempo. Finnes det noen andre intervaller som gir bedre kondis, men hvor jeg ikke må løpe like lenge hver gang? Og hvilken hastighet er mest ideelt å løpe i og ta "pauser" i? Jeg pleier å varme opp på mellom 8-9. Hvis jeg skal løpe raskere blir det ofte rundt 10,5. Er det for lite? Hvis jeg skal gå, så går jeg på omtent 6,5. Anonymous poster hash: c2a26...4f6
Gjest Daenerys Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Tabata-intervaller? Etter oppvarming, sett mølla på spurta fart, for deg kanskje 13-14. Løp 20 sek, hopp beina til sidene på mølla i 10 sek, gjenta 8 ggr eller 4 min det burde gjøre deg utslitt, og tar kort tid. Du kan gjøre dette flere ganger om du har noen minutters mellomrom det har gjort meg raskere!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Anbefaler også tabata. Pleier å løpe med hastighet på 18 km/t under tabata-intervall. Anonymous poster hash: 0d361...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå