AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg synes det er veldig ubehagelig å være sammen med min venninne og hennes kjæreste. Helt greit at kjærester sitter inntil hverandre, kanskje han legger armen rundt ,eller har hånden lett på kneet/nedre del av låret. Men problemet med "disse" to er at han stryker henne på låret, innover. Og kanskje stopper opp der, og stryker litt ekstra. Så utrolig ekkelt! Vil de ha sex, får de heller si nei til å finne på noe, å finne et rom i stedet. Og bare for å få det gjort klart, så er ikke dette uskyldning stryking. Hun kan gjerne spre beina litt ekstra også...så creepy! Jeg liker å holde kåtskap for meg selv og med partner. Men kan viser ikke det når man er med andre...og klin edru også! Hva kan jeg gjøre for å få de til å slutte? Jeg prøver å bevege meg ofte, se kjapt bort, hoste litt, osv. Men det funker ikke... Anonymous poster hash: 2e30c...d44 6
Avalon Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Si i fra. Skjønner det er ubehagelig. Enten sier du ifra til venninnen på tomannshånd, eller så sier du i fra mens de holder på. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Kjempeekkelt. Særlig når man sitter i en liten sofa sammen og ser film, og de prøver å gjøre det umerkelig. JEG MERKER ALT! ÆSJ, ÆSJ og ATTER ÆSJ! Som å være til sengs med dem, jo. Yuck. Anonymous poster hash: 2ab67...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Si i fra. Skjønner det er ubehagelig. Enten sier du ifra til venninnen på tomannshånd, eller så sier du i fra mens de holder på. Har du noen tips til hvordan jeg kan si i fra? Hvordan si i fra om alle tre er sammen, og hvordan si i fra på tomannshånd? Hater at noen tror at andre ikke legger merke til noe! Kunne aldri falt meg inn å holdt på slik selv. Og det samme gjelder sånne hei- og hade kyss når de går fra hverandre. Ikke like kjekt å stå omtrent oppi de i en tett gang, og de kliner leeeenge. De er jo sammen ofte, må da klare et enkelt og kjept kyss. Anonymous poster hash: efecb...678
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg hadde sagt "Skaff dere et rom" Anonymous poster hash: 01da2...fb8 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Spør om du kan få være med. Anonymous poster hash: 73083...d5e
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Hvis du syns det er ekkelt å si fra så kan du jo prøve å spøke med det først. Si "skaff dere et rom da!" eller noe sånt, så vet de hvert fall at du har lagt merke til det. Om de ikke tar hintet hadde jeg tatt en prat med venninna di og forklart at du syns det er ukomfortabelt. 2
Gjest pærecider Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Heh, har hatt noen sånne i bekjentskapskretsen min, og jeg er ikke snauere enn at jeg sier høyt st de kan gå og finne seg et rom, for jeg har ikke lyst til å se live porr. De har blitt flaue og tatt seg sammen da.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg forstår ikke problemet. Går det an å være så snerpete som trådstarter og de første respondenten? Anonymous poster hash: ec430...3cc
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg forstår ikke problemet. Går det an å være så snerpete som trådstarter og de første respondenten? Anonymous poster hash: ec430...3cc Snerpete? Hadde du likt å sett på at veninna eller kompisen din ble tørpult? Anonymous poster hash: 01da2...fb8 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg forstår ikke problemet. Går det an å være så snerpete som trådstarter og de første respondenten? Anonymous poster hash: ec430...3cc Heller snerpete enn å fullstendig mangle folkeskikk og sosiale antenner. 11
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #12 Skrevet 6. oktober 2013 Heller snerpete enn å fullstendig mangle folkeskikk og sosiale antenner. Når de inviterer meg på besøk, så forventer jeg at de er ferdig med sex, eller venter med sex og det å vise at de er kåte til jeg er gått. Det er ikke slik at jeg kommer på surprise mens de var midt i akten...Man blir faktisk veldig ubekvem når andre holder på slik rett ved siden av. Det er jo noe som egentlig skal være privat. Anonymous poster hash: efecb...678 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 Når de inviterer meg på besøk, så forventer jeg at de er ferdig med sex, eller venter med sex og det å vise at de er kåte til jeg er gått. Det er ikke slik at jeg kommer på surprise mens de var midt i akten...Man blir faktisk veldig ubekvem når andre holder på slik rett ved siden av. Det er jo noe som egentlig skal være privat. Anonymous poster hash: efecb...678 Ja, jeg er enig med deg;)
Avalon Skrevet 6. oktober 2013 #14 Skrevet 6. oktober 2013 Har du noen tips til hvordan jeg kan si i fra? Hvordan si i fra om alle tre er sammen, og hvordan si i fra på tomannshånd? Hater at noen tror at andre ikke legger merke til noe! Kunne aldri falt meg inn å holdt på slik selv. Og det samme gjelder sånne hei- og hade kyss når de går fra hverandre. Ikke like kjekt å stå omtrent oppi de i en tett gang, og de kliner leeeenge. De er jo sammen ofte, må da klare et enkelt og kjept kyss. Anonymous poster hash: efecb...678 Som noen andre her skrev, hvis dere er sammen alle tre ville jeg ikke nølt med å si "Skaff dere et rom" eller noe i den duren. På tomannshånd ville jeg sagt noe sånn som: Jeg ser faktisk hvordan og hvor dere tar på hverandre. Det er utrolig ubehagelig å se. Slike ting kan dere gjøre hjemme, ikke mens dere er med meg.
Gjest Awzm me Skrevet 6. oktober 2013 #15 Skrevet 6. oktober 2013 Har du noen tips til hvordan jeg kan si i fra? Hvordan si i fra om alle tre er sammen, og hvordan si i fra på tomannshånd? Hater at noen tror at andre ikke legger merke til noe! Kunne aldri falt meg inn å holdt på slik selv. Og det samme gjelder sånne hei- og hade kyss når de går fra hverandre. Ikke like kjekt å stå omtrent oppi de i en tett gang, og de kliner leeeenge. De er jo sammen ofte, må da klare et enkelt og kjept kyss. Anonymous poster hash: efecb...678 Jeg hadde bare sagt at jeg godt kunne gå om de ville ha litt alenetid, neste gang det skjer. 2
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 6. oktober 2013 #16 Skrevet 6. oktober 2013 Haha, kan virkelig se det for meg. I stedet for å lage en tråd her på KG, hvis det hadde vært min kompis så hadde jeg gitt han et smart blikk, kanskje en thumbs-up. Folk er kåte. La dem være kåte. Hvorfor lar du andre påvirke deg slik? Virker høyst ulogisk. Skjønner du ikke at de har følelser for hverandre og vil uttrykke disse følelsene? Skal du hindre dem i det? Litt uhøflig av deg.
Gjest Søgni Skrevet 6. oktober 2013 #17 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Haha, kan virkelig se det for meg. I stedet for å lage en tråd her på KG, hvis det hadde vært min kompis så hadde jeg gitt han et smart blikk, kanskje en thumbs-up. Folk er kåte. La dem være kåte. Hvorfor lar du andre påvirke deg slik? Virker høyst ulogisk. Skjønner du ikke at de har følelser for hverandre og vil uttrykke disse følelsene? Skal du hindre dem i det? Litt uhøflig av deg. Jeg tipper TS skjønner at de har følelser for hverandre og at kjærester har sex. Likevel er det ganske stor forskjell på å skjønne dette og å føle seg komfortabel med å få andres seksualitet nærmest slengt opp i ansiktet. Det er mulig å beholde de sosiale antennene sine selv om man har en kjæreste man har følelser for og vil ha sex med. Endret 6. oktober 2013 av Søgni 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #18 Skrevet 6. oktober 2013 Må innrømme at jeg og kjæresten også holder på slik. Av og til så glemmer vi oss når vi er sammen med andre. Vi er så vante med å ta på hverandre Vi klarer nesten ikke å holde hendene fra hverandre. Skal forsøke å skjerpe meg siden vi er godt voksne!! Anonymous poster hash: 2d072...7b1 1
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 6. oktober 2013 #19 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg tipper TS skjønner at de har følelser for hverandre og at kjærester har sex. Likevel er det ganske stor forskjell på å skjønne dette og å føle seg komfortabel med å nærmest få andres seksualitet nærmest slengt opp i ansiktet. Det er mulig å beholde de sosiale antennene sine selv om man har en kjæreste man har følelser for og vil ha sex med. Folk gjør mye rart når de er kåte. Ikke glem hvordan hjernen til mennesker fungerer.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #20 Skrevet 6. oktober 2013 Folk gjør mye rart når de er kåte. Ikke glem hvordan hjernen til mennesker fungerer. Hvordan fungerer hjernen til mennesker, jeg har glemt det? Anonymous poster hash: 66889...a01 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå