Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen synspunkter her. Er en dame som er singel etter ett langt ekteskap, så jeg er helt uerfaren på dette etter så lang tid. Ikke er jeg 20 år lenger heller, og er derfor ganske rusten på å finne ut om en fyr er interessert eller om jeg bare drømmer om ting som ikke kommer til å skje..

Here goes: Har oppdaget en kjekk fyr på jobb. Samme alder som meg og skilt. Har forstått det som at han ikke har kjæreste heller. Vi jobber i samme bedrift, men har lite treffpunkter da vi holder på med helt forskjellige ting. Sees av og til i lunsjen, og prater hyggelig sammen da. Men det kan gå en uke mellom hver gang det klaffer.

Så kommer det ett jobbseminar og jeg tenkte at nå skulle jeg sjekke 'ståa' og om det var noe å hente av interesse der fra hans side. I løpet av seminardagen vekslet vi vel ikke mange ordene, men når jeg kom ned i baren før middagen møtte han meg med en gang og spurte om jeg ville ha noe i baren. Under middagen satt vi langt fra hverandre, jeg prøvde å se etter han når vi gikk til bords, men så han ikke. Mange folk og han kjenner mange - er sosial og glad i å prate.

Etter middagen var vi tilbake i baren igjen og da ble han stående lenge å prate i en liten gruppe. Så lenge at jeg 'tilfeldigvis' joinet gruppen. Ble også da oppmerksom på at en av mine single kollegaer virket veldig interessert i han. De hadde ikke møttes før og hadde en hyggelig/flørtende tone.. Så endte det med at han igjen kjøpte en øl til meg i baren og gav meg litt oppmerksomhet. Så ble det litt mingling med andre og jeg så at han ble stående og prate mye med en av de andre single damene på jobb. Til slutt dro jeg bare hjem, da det var blitt sent og det var jobb dagen etter. Jeg er skuffet over at det ble så lite oppmerksomhet på meg og tenker at han nok ikke er så interessert som jeg hadde håpet.

Har nesten ikke sett han siden, 2 uker nå - ikke spist noe lunsj sammen etterpå heller.

Så kloke hoder - he's not that into me - eller er det bare at han ikke kjenner meg nok til å være interessert?? Kan jo ikke kaste meg over han som jeg kanskje ville prøvd i 20-årene. Vi er over 40 og jeg mener seriøst at jeg kunne tenke meg noe med han, så det må være litt klasse over dette mener jeg. Tenker at han kanskje ikke er interessert i å finne seg en kjæreste heller. Han har sagt i en lunsj engang at han ikke skulle flytte sammen med noen igjen, men heller ha et felles hytteprosjekt..

Og de to single damene på jobben fikk også øynene opp for han og venter spent på neste fest (i slutten av oktober) - så jeg tenker at jeg enten må prøve å komme mer innpå han før denne festen eller bare 'gi opp'..?

Noen som har noen synspunkter??

Takknemlig for alle som tenker noe omkring dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kanskje ikke ut som han kjenner deg så godt. Har dere snakket mye da? Vet han i hele tatt at du er på utkikk?

Anonymous poster hash: 1ea99...ba1

Skrevet

Høres kanskje ikke ut som han kjenner deg så godt. Har dere snakket mye da? Vet han i hele tatt at du er på utkikk?

Anonymous poster hash: 1ea99...ba1

Ja jeg tenker litt sånn jeg også.. Man kan være nysgjerrig på en person ut i fra kjemi og fysisk tiltrekning, men hvis man da ikke vet om den andre er på utkikk eller singel eller noe så blir det lett til at man ikke gjør noe mer med det.

• Liker 1
Skrevet

Ok ,takk for svar. Det kan jo hende det er som dere sier ja - at han ikke har skjønt at jeg er på utkikk eller har fått med seg at jeg ikke lenger er gift. Jeg prøvde å flette inn noe om mine eks-svigerforeldre, men det kan jo være at han misset det. Eller at han ikke kjenner meg godt nok til å tenke over det ennå...

Sant det. Takk for observasjonene :-)

Da får jeg prøve å være litt klarere ved neste mulighet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...