Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har vært i mange dårlige forhold som har gjort at jeg sliter med å stole på andre mennesker. Spesielt kommer det her til syne når jeg er i forhold. Som min nye kjæreste/samboer var ute på byen å hadde danset intimt med andre jenter, vi snakket om det og han lovte å ikke gjøre det igjen. MEN det har virkelig satt sine spor hos meg. Men jeg vet jo at sjalusi er noe jeg reagerer på fra før og jeg slet litt med før denne hendelsen. Han sa han hadde sagt til de andre jentene at han hadde dame, så dansing gikk greit men ikke noe mer. Han lovte meg i ettertid å aldri gjøre det igjen mot meg, og han ville ikke ha gjort det om han visste det kom til å såre meg så mye som det gjorde - at han var full og ville bare danse men ikke trodde det var galt i det han gjorde. Han skjønner det jo litt mer nå i ettertid at det var galt tror jeg :).

Selvtilliten min er litt opp og ned, men for det meste veldig grei. Altså, mitt ytre føler jeg meg som regel sikker på, men selvfølelsen derimot sliter jeg med kanskje litt mer. Jeg tror jo at selvfølelse, selvtillit og sjalusi henger litt sammen. Jeg vil bare kvitte meg med all denne baggasjen, og virkelig få det til å fungere med han jeg er sammen med nå. Så hvordan kan jeg bli kvitt sjalusien og øke selvfølelsen min?

Anonymous poster hash: 91ed1...6d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit å bli kjent med kjærestene sine før man flytter inn med dem.

Anonymous poster hash: ba095...4e6
Skrevet

Hvorfor kan han ikke danse med andre?

Det er temmelig sykt å nekte ham det.

Anonymous poster hash: 91839...6fc
Gjest Awzm me
Skrevet

Hvorfor kan han ikke danse med andre?

Det er temmelig sykt å nekte ham det.

Anonymous poster hash: 91839...6fc

Hun snakket om at de danset intimt da, så forstår henne.

Har ingen råd, men håper på at det kommer noe. Tror han ødela mye med denne hendelsen egentlig, her viste han jo hva han hadde lyst til selv egentlig. Håper flere svarer med gode råd, tror jeg har litt å lære på det området selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...