AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Lurer på hvilket tall jeg skal ta utgangspunkt i.Enmondo viser meg et tall,og diett.no viser et annet.Enmondo viser høyere enn diett.no. Forvirret. Anonymous poster hash: 2c456...171
Jade Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Har du ført inn riktig vekt osv på begge? Alt slikt er uansett gjetting, og vil aldri være nøyaktig. Hva som er mest riktig er umulig å vite. Det viktigste er at du er flink å trene :-) Jeg innbiller meg dog at en pulsklokke vil gi et mer riktig beløp på det du forbrenner under treningen.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Har du ført inn riktig vekt osv på begge? Alt slikt er uansett gjetting, og vil aldri være nøyaktig. Hva som er mest riktig er umulig å vite. Det viktigste er at du er flink å trene :-) Jeg innbiller meg dog at en pulsklokke vil gi et mer riktig beløp på det du forbrenner under treningen. Jepp,har det. Anonymous poster hash: 2c456...171
Gjest Blubberella Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Endomondo viser nok ganske høyt. Jeg er ihvertfall imponert over hvor mange kcal jeg klarer å forbrenne på en økt og tar det litt med en klype salt
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Da tar jeg utgangspunt i diett.no som viser det laveste tallet. Takk Anonymous poster hash: 2c456...171
Gjest bustyvel Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg vil også anbefale deg å bruke pulsklokke, alle apper og kalkulatorer vil alltid vise feil, men med puls blir ting mer nøyaktig. 1
-milla j- Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 ... eller dropp å prøv å kalkulere forbrente kalorier i det hele tatt, det er temmelig vanskelig å få det korrekt. Hva skal man bruke det til, anyway?
Elanore Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg tar alltid utgangspunkt i det laveste tallet for aktivitet og forbrenning, og det høyeste tallet for næringsstoffer. Grunnen er at folk lett kan "jukse seg til" litt bedre utsikter når de skal holde øye med kaloriene, og at pulsklokker tjener mer på å overdrive mens matprodusenter kan tjene på å ha lavere energiinnhold. Idiotsikkert er det ikke, men det føles mye tryggere enn å håpe på det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå