Hotslash Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Er det noen som vet noe om dette? Har et lite soverom i med ruglet tapet, som er malt fra før, men som jeg nå vil male over. Burde jeg pusse eller bruke noe fjerningsmiddel, eller er det greit å bare male over? Tapetet er det jeg ville kalt vanlig tapet. Er litt ruglete, ser kanskje ut som noen luftposer, jevnt over hele.. Og så lurer jeg på om det er noen måte jeg kan gjøre det fint igjen der det har vert spiker å skruer. Foreksempel å få dyttet kantene fint inn, og sparkle litt? :-)
Hotslash Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2013 Takk for svar!:-) noe spesielt jeg burde vaske med først eller tenke på?
Sugerøret Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 hvis det er støvete,ville jeg dratt over med en halvfuktig fille. Men ellers-mal i vei Du kan tette hullene og sparkle -pusse med sandpapir
Hotslash Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2013 Takk for svar lurt med pussepapir! Har ikke begynt ennå, men håper snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå