AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Har et barn på snart 5 mnd. Må gå en liten periode på medisiner slik at jeg ikke kan amme. Baby har fått mme på flaske, og det har gått fint. Merker at periodene mellom måltid om natten også har økt. Det jeg lurer på er om jeg skal gå tilbake til å amme om natten når jeg er ferdig med medisin nå snart (pumper meg og satser på å opprettholde, selv om jeg ser jeg har fått mindre melk). Etterhvert skal jo nattammingen uansett avta, og hvis jeg da ammer igjen blir det en ny avvenningsperiode igjen..... Hva ville dere ha gjort...?Anonymous poster hash: 0c704...40c
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Hvis babyen våkner, så gi den mat. Hvis ikke, sov med god samvittighet. :-) en baby på 5 mnd. Er for liten til å nektes melk på natten.
Riiba Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Var kanskje litt uklar, men mente altså om jeg skal gå tilbake til amming, eller fortsette med flaske om natten. :-)
Timar Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Var kanskje litt uklar, men mente altså om jeg skal gå tilbake til amming, eller fortsette med flaske om natten. :-) Jeg ville gått tilbake til amming. Når han blir større, så vil han jo spise vanlig mat på dagen, og får da mindre behov for pupp på natta. Det er derfor ikke nødvendigvis så vanskelig å avvenne fra puppen da. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå