Gå til innhold

Vinterjakke nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig frysepinn og har veldig lyst til å stare med vinterjakken min nå. Rett og slett fordi det blir for kaldt med skinnjakke + så har jeg ikke plass til så mye under akkurat.

Ser dere rart på folk som går med vinterjakke nå?

Anonymous poster hash: 5b623...775
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sosialt akseptabelt egentlig?

Skrevet

Jeg har selv dratt fram kåper og vinterjakker, er da ikke rart i å bruke det når det er kaldt? :)

Skrevet

Jeg har selv dratt fram kåper og vinterjakker, er da ikke rart i å bruke det når det er kaldt? :)

Siden det er meldt sol, men noe som 8 grader eller noe. Følte bare at jeg kom til å se så rar ut om jeg dukker opp med parajumperen i sol & 8 grader. Det er vel ikke så varmt da, eller ?

Skrevet

Siden det er meldt sol, men noe som 8 grader eller noe. Følte bare at jeg kom til å se så rar ut om jeg dukker opp med parajumperen i sol & 8 grader. Det er vel ikke så varmt da, eller ?

Veldig viktig å få frem at du har parajumper eller? Tror folk forstår at en vinterjakke er en vinterjakke.

Anonymous poster hash: 20cce...76e

Skrevet

Åneida, du kan jo evt. få en jakke som er varmere enn skinnjakker, og ikke like varm som vinterjakke.

Skrevet

Åneida, du kan jo evt. få en jakke som er varmere enn skinnjakker, og ikke like varm som vinterjakke.

Tenkte det bare ville se litt dumt ut. Sover ikke hjemme idag, så vurderer om jeg skal bare ta på jakken i og med at det er kaldt nå og er nok det imorgen tidlig før skolen og. Men, tror jeg kjører på med den - tusen takk for svar ! :blomst:

Veldig viktig å få frem at du har parajumper eller? Tror folk forstår at en vinterjakke er en vinterjakke.

Anonymous poster hash: 20cce...76e

Nei, jeg tenkte overhode ikke på det i det hele tatt. Beklager om du på en eller annen rar måte følte deg så fornærmet, at du absolutt måtte irritere deg over og overanalysere at jeg absolutt måtte få frem hvilken jakke jeg hadde. :blomst:

Skrevet

Tenkte det bare ville se litt dumt ut. Sover ikke hjemme idag, så vurderer om jeg skal bare ta på jakken i og med at det er kaldt nå og er nok det imorgen tidlig før skolen og. Men, tror jeg kjører på med den - tusen takk for svar ! :blomst:

Om kvelden kan det jo bli utrolig kaldt, så den er det bare til å ha seg på kvelden. :laugh:

Skrevet

Jeg er skikkelig frysepinn og har veldig lyst til å stare med vinterjakken min nå. Rett og slett fordi det blir for kaldt med skinnjakke + så har jeg ikke plass til så mye under akkurat.

Ser dere rart på folk som går med vinterjakke nå?

Litt tidlig enda. Du skal jo tross alt bruke den nesten helt til mars. Finnes mange høstjakker med sauepels, kåper osv eller ullcardigans man kan ha inni skinnjakker, ser litt mer stilig ut :)

Anonymous poster hash: 8d7e3...205

Skrevet

Jeg er kanskje litt seint ute men

Jeg er som deg ts og har hentet min frem for et par dager siden. Sosialt akseptert? I don't know & I don't really care.. Jeg bryr meg om at jeg ikke skal fyse, så tenker jeg også at det er jo litt underlig når man ser hvor korte skjørt enkelte har på seg på i 20 minus grader uten jakke men at det skulle være rart å gå med en varm og deilig jakke når man faktisk fryser. Man kan fint være stilig og samtidig holde seg selv varm og høst forkjølelsen på avstand. Stilig er man i alle fall ikke når man skjelver som et aspeløv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...