AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg begynner i ny jobb i morgen i et lite forvaltningsselskap. Jeg skal betjene resepsjonen og være medarbeider. Under intervjuene har jeg forstått at det er formell dresscode, og jeg har derfor oppdatert garderoben min litt med et par drakter, noen knelange skjørt, bluser og sko. Men - et par spørsmål i den forbindelse. Er det greit å gå med pene støvletter inne eller må jeg bruke pumps el lignende? Tør dere å gå med stayups på jobb? Jeg bruker helst det, men har kjøpt inn noen strømpebukser nå da jeg er redd for at kanten skal vise gjennom skjørtet (selv om jeg bruker underskjørt)...... Jeg er egentlig ei jålejente, og gleder meg kjenner jeg nå!! Anonymous poster hash: fcc42...913
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Støvletter kan bli fryktelig å gå med i flere timer i strekk da, ha det i bakhodet. Anonymous poster hash: ff647...ba4
Emelia Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Ville ikke brukt støvletter inne, pumps/vanlige høyhælte sko er vel finere/bedre å bruke i den situasjonen. Du velger vel selv om du vil bruke stayups eller strømpebukse, er ikke så stor forskjell.
Gjest Lille-pus Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Et lite tips vil være å ha et par pumps som du klarer å springe i stående slik at du kan bytte fottøy om støvletter blir enten for varmt, for klamt eller du av andre grunner ønsker å bytte i løpet av dagen. Husk at du er firmaets ansikt... den første de møter når de kommer på besøk. Om skjørtene er enten så korte eller så trange at strømpekanten synes så bør du ta hensyn til det. Så skal det nevnes at et skjørt skal virkelig være trangt, eller veldig tynt og veldig trangt før strømpekanter, - eller for min del strømpebeltet, synes. Jeg går nesten alltid i skjørt på jobb (observert i bukser 2 ganger siden nyttår).
Gjest Tigress Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 (observert i bukser 2 ganger siden nyttår). 2 gonger??? Kva var gale då???
Gjest Lille-pus Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) 2 gonger??? Kva var gale då??? Absolutt ingenting egentlig Den ene gangen var tidlig i sommer... og det var en fin-fin casual fredag for en capribukse, Ralph Lauren skjorte og ballerinasko. Den andre gangen var siste dagen før påske... Jeg trives veldig godt i mine stilsikre, elegante skjørt Endret 7. oktober 2013 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Så misunnelig på dere som kan kle dere opp på jobb! *trer på meg det hvite helsekostymet uten smykker, parfyme og med lite sminke og glir inn i en grå hverdag* Anonymous poster hash: 26016...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå