AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Hei! Sliter med ekstremt tørr hodebunn og har derfor gått til innkjøp av Wella SP balance scalp. Skal jeg bruke balsam etter denne? For å lukke sjellagene eller trenger jeg ikke det siden det er en kur for hodebunn? Og skal jeg kun påføre i hodebunn eller i lengdene og? Setter stor pris på svar! LINK TIL PRODUKT: http://www.feelunique.com/p/Wella-SP-Balance-Scalp-Mask-200ml Anonymous poster hash: 8cbae...352
Emelia Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Kan godt være frisører her kommer med geniale svar o.l Men om jeg var deg ville jeg gått til en frisørsalong, slik at de får se håret ditt osv. er mye lettere å komme med svar da antar jeg.
Mars Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Kuren for tørr hovudbotn skal påførast I hovudbotnen. Eg brukte også denne ut i lengdane, men føretrakk å ha denne i botn og ein anna type i lengdane. Du skal alltid bruke balsam etter kur. Balsamen skal derimot berre ut i lengdene og for all del ikkje masserast inn i hovudbotnen. 1
Frisørdama Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Støtter oppunder Mars, det er helt riktig at man alltid skal bruke balsam etter kur og i lengdene. Hilsen frisørn 1
pusen78 Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Olivenolje+honning+en overmoden avokado påføre på hodet,ta en plastik pose over håret,en håndduk,skylle bort om 30 minutter med en ikke kjemisk sjampo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå