sophiaM Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Har blitt helt hekta på å lage meg sunne/grønne smoothier til frokost og mellommåltider, og tenkte det kunne være greit å lage en tråd der vi deler med hverandre. En jeg har blitt veldig glad i og som metter godt er denne grønne og friske "bomben": 1/2 avokado 2 never spinat 1 gulrot 2 ss havregryn halvparten vann og halvparten eplejuice ettersom hvor tykk du vil ha konsistensen Syns det er så enkelt å greit å kaste sammen en smoothie der du får i deg masse næringsstoffer raskt, uten å måtte stå og kokkelere så lenge på kjøkkenet hver gang
Rosewood Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg liker veldig godt Palmesus fra fruktbaren i Bergen, lager den hjemme ofte men jeg har remixa den litt da ananas bringebær vannmelon en liten spiseskje gresk yoghurt litt biola bringebær litt eplejuice akkurat hvor mye frukt og bær jeg har oppi, så vet jeg ikke helt.. jeg bare slumper litt tilfeldig oppi. litt etter hvilken smak jeg vil skal være mest dominerende
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 1/2 avokado Litt spinat Litt alfaspirer (fås kjøpt i en boks på Meny) En banan Jordbær/bringebær/whatever oooog iskaldt vann DIGG! Anonymous poster hash: 5adf1...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå