Mars Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Har leita rundt på forumet, og blei aldri heilt klok på dette her. Ynskjer å byrja med braziliansk, men vil då finna den beste salongen før eg brukar fleire hundre kroner på dette gildet. Eg er student, så rabattar er alltid ein bonus: men det viktigaste er flinke tilsette, reine lokaler, kva type voks dei brukar (føretrekk voks egna til underlivet), prisar og anna som kan vera viktig når ein skal blottleggja den heilage skatten ;-) Takkar for alle svar!
Emelia Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Finnes flere salonger i Bergen. Jeg har aldri prøvd Chica selv, men om du er student burde du kanskje prøve der? Skal visst være veldig billig, har hørt godt om den itillegg
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Beauty London. Har vokset meg et annet sted tidligere, men da fikk de ikke med alle hårene og jeg fikk kjempemasse blåmerker overalt! Så gikk jeg på Beauty London og de fikk bort alt og ingen blåmerker. Hyggelig og profesjonell jente som vokset meg, og lokalene var rene og pene. Nå har de flyttet så jeg vet ikke hvordan det er der de er nå, men antar det er like bra. FIkk tilbud om vask med engangsservietter osv før voksingen, det liker jeg Anonymous poster hash: c6f02...029
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Beauty London. Har vokset meg et annet sted tidligere, men da fikk de ikke med alle hårene og jeg fikk kjempemasse blåmerker overalt! Så gikk jeg på Beauty London og de fikk bort alt og ingen blåmerker. Hyggelig og profesjonell jente som vokset meg, og lokalene var rene og pene. Nå har de flyttet så jeg vet ikke hvordan det er der de er nå, men antar det er like bra. FIkk tilbud om vask med engangsservietter osv før voksingen, det liker jeg Anonymous poster hash: c6f02...029 Ja, og de bruker riktig type voks. http://www.beautylondon.no Anonymous poster hash: c6f02...029
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, og de bruker riktig type voks. http://www.beautylondon.no Anonymous poster hash: c6f02...029 Og studentrabatt har de visst fått også! Anonymous poster hash: c6f02...029
Gjest Katee Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Beauty London har studentpris (390,-) og bruker en type voks som jeg syns er mindre smertefull og gir et bedre resultat Endret 6. oktober 2013 av Alyah 1
Mars Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2013 Tusen takk for raske svar. Eg skal få bestilt time, så skal eg gje tilbakemelding på korleis det blei. Eg prøver Beauty London eg. Kryssar fingrane (beina!) Eit spørsmål til: om nokon her voksar seg fast, kva skrubb brukar de for å unngå inngrodde hår? :-)
Gjest Houdini Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Gjer da, Mars! Jeg vil også prøve brasiliansk!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 Tusen takk for raske svar. Eg skal få bestilt time, så skal eg gje tilbakemelding på korleis det blei. Eg prøver Beauty London eg. Kryssar fingrane (beina!) Eit spørsmål til: om nokon her voksar seg fast, kva skrubb brukar de for å unngå inngrodde hår? :-) Bruker ikke noen fast skrubb egentlig. Jeg er et hårete beist, men har ikke vært så veldig plaget med inngrodde hår etter at jeg har vokset meg hos Beauty London. Vet ikke om det er tilfeldig eller fordi de har vært så flinke. Kjøpte en krem der som jeg har smurt meg med da, kanskje den har hjulpet litt. Anonymous poster hash: c6f02...029
Mars Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2013 Eg prøvde å senda dei ein mail for bestilling av time. Har ikkje fått svar der. Burde eg ringa?
Gjest Katee Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har pleid å få svar på morgenen hvis ikkje, så bare ring dem
Mars Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2013 Då har eg bestilt time. Om to dagar skjer moroa. ;-)
LilleTulla Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 Huff, denne er jeg faktisk spent på! Livredd for brazilian
Kliffingbjørg1952 Skrevet 8. oktober 2013 #14 Skrevet 8. oktober 2013 jeg vokset høna hos Chica, for et helvete det var men nå er sexlivet rene drømmen:)
Mars Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2013 Det er ikkje så skummelt, berre ein går til riktig plass. Eg har nemleg prøvd både óg. Difor eg ville spare meg for bomturar, og heller gå rett til dei som er dyktig i hårfjerningsfaget ;-) Så kjekt at du og høna har fått eit betre sexliv ;-) Eit par spørsmål i så tilfelle: På Chica, kvifor var det eit helvete? For varm voks? Korleis var dei tilsette? Gjekk dei over med pinsett etterpå? Kva voks brukte dei? :-)
Kliffingbjørg1952 Skrevet 9. oktober 2013 #16 Skrevet 9. oktober 2013 Det er ikkje så skummelt, berre ein går til riktig plass. Eg har nemleg prøvd både óg. Difor eg ville spare meg for bomturar, og heller gå rett til dei som er dyktig i hårfjerningsfaget ;-) Så kjekt at du og høna har fått eit betre sexliv ;-) Eit par spørsmål i så tilfelle: På Chica, kvifor var det eit helvete? For varm voks? Korleis var dei tilsette? Gjekk dei over med pinsett etterpå? Kva voks brukte dei? :-) saken er den at jeg har ganske følsomme dåsehår jeg fikk derfor meget vondt da håret skulle rives av:):) Jeg hadde sex med typen samme dagen som dåsa ble vokset. Sexen har aldri vært bedre. Du kan si at typen min slapp å gå krysse Amazonas for å komme inn i dåsa:)
Betty2 Skrevet 9. oktober 2013 #17 Skrevet 9. oktober 2013 ser du har bestilt time nå, men Jeg vil anbefale Beauty basic. Det er en engelsk dame som driver, hun er veldig flink, og bruker en vox som er tilpasset underlivet. Prisene er heller ikke så gale, og hvis du har jevne intervaller med brasiliansk woksing, så får du avslag i prisen. Ligger ved en link http://www.beautybasics.no/
Mars Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #18 Skrevet 10. oktober 2013 Takk for anbefaling! Eg har faktisk sett på Beauty Basics sjølv, og var like ved å bestille der til eg fekk anbefalt Beauty London her inne. I forhold til BL er BB 60 kr dyrare for meg som er student, då eg får studentrabatt som gir meg ein pris på 390 kr hos BL. Kva rabatt BB gir ved regelmessig behandling kunne eg ikkje finna tal på inne på heimesida deira. Dette er kanskje noko eg må be om når eg er der?
Betty2 Skrevet 10. oktober 2013 #19 Skrevet 10. oktober 2013 ved regelmessig behandling, koster det 400kr hos BB, hun spør som oftest hvor lenge siden det var du var hos henne siste, og hvis du er innen for tidsrammen så får du rabbaten automatisk.
Mars Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #20 Skrevet 10. oktober 2013 Så greit! Tilbakemelding på mi oppleving: Eg har no vore hos BL. Tok omlag 45 minuttar, då fekk eg tatt alt. Ho var nøye, gjekk over med pinsett og brukte desinfiserande før og avkjølande krem etterpå. Eg har enkelte små, heilt korte hår som ikkje blei tatt. Dette beklaga ho, og fekk meg til å love at eg berre skulle bruke pinsett og ikkje høvel for å ta bort. Eg var hos ei polsk dame, som hadde eit svært behageleg vesen og lett å prate med. Eg har allereie bestilt neste time! (Med andre ord, anbefalast!) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå