gry96 Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Hey jeg har lyst å prøve noe nytt nå til halloween, å lage en skummel, god punsj også har jeg sett litt på noen bilder og på filmer å sånn at det ryker av den eller sånn skikkelig tykk røyk da, hvordan får man til det?
gry96 Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2013 De bruker tørris takk:) hvor får man kjøpt det da?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 dry ice. Anonymous poster hash: f0409...589
Emelia Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 takk:) hvor får man kjøpt det da? Det selger de hos isforhandlere, og evt. noen butikker tror jeg Kommer an på hvor du bor osv.
Kamikatze Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Får du tak i tørris, så ikke ha det i punsjen. Folk kan få alvorlige "brannsår" i kjeften om de mistar den som vanlig is og sutter på den. Den varer dessuten lengre i friluft, så hell knust tørris i et dørslag eller liknende, og sett punsjbollen oppi. Da siver røyken langsomt omkring bollen. Du kan heller satse på enten å la det flyte noen plastedderkopper nedi bollen, eller kjøpe små plastbiller, edderkopper, glassøyne etc. som du fryser inn i vanlige isterninger. På eBay får du også tak i isterningsformer med figurer som flaggermus, skaller, vampyrtenner, edderkopper og gresskar. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå