Gå til innhold

Oppskriftene til funksjonell mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å teste ut noen av produktene og oppskriftene til funksjonell mat bl.a kakemix og sjokoladekaken. Jeg er generelt litt skeptisk til sukrin osv ettersom jeg synes det smaker kunstig. Istedet lever jeg med et kosthold der jeg spiser veldig lite sukker og søter kun teen min med en sukett av og til. Er det noen son har testet ut produktene og kan si litt om hvordan de smaker i forhold til vanlige produkter. Smaker de veldig kunstig? Og er det noen som har testet ut spinatpaien med fiberfin, muffins med kokosmel og de lyse scones som de har oppskrift på sine nettsider? Har lyst til å teste de ut ettersom de hadde veldig lavt kaloriinnhold.

Håper noen kan være behjelpelige:)

Anonymous poster hash: a2ec6...b93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun prøvd meg på kakene (sjokoladekaken og krydderkaken) og de er kjempegode! Jeg kjente ikke at det var brukt annerledes ingredienser i hvert fall.

Anonymous poster hash: d2ab2...2d2
Skrevet

Jeg har ikke prøvd de ferdig blandingene, men mye annet av produktene deres og er veldig fornøyd. Har lagd foskjellige varianter av "kaker", kjeks og knekkebrød. Blir kjempe godt! Har og tittet litt på innholdet til ferdig mixene og satt det litt sammen selv i egne varianter. Bare byttet ut hvetemelet etc.

Gjest -_Tove_-
Skrevet

Har laget eplekakemuffins av kakemiksen, og de ble utrolig gode! Hadde aldri gjettet at de var uten sukker om jeg ikke visste det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...