AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Min sønn skal snart begynne i barnehage. Da vil han være 16mnd. Han kommer til å bli levert ca 7.45, og hentet 15.30. Han skal ha fri hver onsdag. Vi har ikke mulighet til å hente tidligere eller levere senere. Ingen besteforeldre til å hente tidlig en dag innimellom. Er dette mye tid i barnehage syns dere? Må innrømme at jeg syns det selv:( Er veldig glad for at vi klarte å utsette barnehagestart fram til nå, men off, han er jo så liten fortsatt.... Anonymous poster hash: 4b93c...b98
minister-mio Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Nei, jeg syntes det er helt passe og vanlige dager. Med en dag fri i uka er det ikke mye i det hele tatt. Endret 6. oktober 2013 av minimio 2
Adelia Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Har jobbet en del i bhg, og dette ser helt greit ut det er veeeldig mange som har enda lengre dager. Dette er rett og slett helt normale dager for barn som har foreldre som har typisk A4-jobb 2
barnesangen Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Helt fint. Vår datter på 11 mnd blir levert mellom 0730/0800 og hentes mellom 1530/1630 grunnet jobbene våre og reisevei. Hun har så langt etter 1, 5 mnd i bhg hatt fine dager både hjemme of i bhg. Sover 2ganger siden hun trenger det.
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Helt greit det der. :-) når jeg er ferdig utdannet til våren så må jeg levere gutten min 0700 og hente 1600. Jobber turnus da, så blir sånn ca tre dager i uken de fleste uken. De andre dagene i uken har jeg enten fri eller jobber sent, så da får han kortere dager.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Mine to, tenåringer nå, gikk i barnehagen fra 0730 til 1600-1630 hver eneste dag i uka i alle år. Tok selvfølgelig noen kortere dager innimellom når jeg hadde mulighet, og hadde ferie i 5 uker hvert år. De stortrivdes i barnehagen fra dag 1, og de er nå store barn som husker tilbake på barnehagen med glede Selv om de nå er store, så er de fortsatt innimellom og besøker barnehagene sine faktisk =) Det synes jeg vitner om at de må ha hatt det veldig bra der, og ikke har noen traumer andre mener de burde hatt pga såpass lang oppholdstid. Anonymous poster hash: 72c10...2e3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Veldig fint og betryggende å lese svarene deres:) jeg går ned til 80% stilling slik at hun har fri en dag. Bhg er rett ved jobben min, så blir hvertfall mest mulig tid sammen:) TsAnonymous poster hash: 4b93c...b98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå