Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken foundation bruker du?

Si gjerne også alderen din, hudtype ol:)

Anonymous poster hash: eb8ca...c4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

35 år, normal men sensitiv hud. Har grei hud, og trenger egentlig bare å jevne ut fargen litt.

Bruker YSL Teint Touche Eclat foundation når jeg skal pynte meg. YSL Top Secrets BB Cream til daglig, evt. Estee Lauder Invisible Fluid Makeup.

Skrevet

Ingen :) Gidder ikke å bruke tid på sånt.

Anonymous poster hash: 6f87e...83e

Skrevet

Ingen :) Gidder ikke å bruke tid på sånt.Anonymous poster hash: 6f87e...83e

Jeg er 34

Anonymous poster hash: 6f87e...83e

Skrevet

MAC :)

Anonymous poster hash: 8cd56...f59
Skrevet

Jeg bruker foundation fra Mac, studio fix foundation eller noe sånn. Har normal til sensitiv hud, eneste foundationen jeg ikke får kviser av :) som jeg har prøvd da. Jeg er 20 år.

Skrevet

21 år, blandingshud. Litt kviser på haka, tørr hud oppå nesa og litt stram i maska.

Akkurat nå bruker jeg mineralpudder fra Artdeco farge nr 2, snart tom. Så jeg har kjøpt inn et mineralpudder fra I.D bare minerals i fargen Golden medium :) elsker mineralpudderet fra I.D :D

Skrevet (endret)

Mac studio sculpt foundation! Er 33 år og har tørr, sensitiv hud.

Beste jeg noen gang har prøvd!

Har skrevet en omtale av den her om du vil lese mer: http://www.faceyourbeauty.no/test-mac-studio-sculpt-foundation/

Jeg har lurt litt på den studio sculpt foundation, for jeg har ganske tørr hud også. Så takk for omtalen :)

Har du forresten prøvd den nye Mac Mineralize Moisture Foundation? Den skulle visst være veldig god for tørr hud også, selv om jeg synes den ble litt for tørr utover dagen.

Så tilbake til tråden, jeg bruker hovedsaklig Clinique Supermoisture foundation. Den har lett til medium dekkevne, tørker ikke ut i det hele tatt og gir en aldeles nydelig dewy finish på min knusktørre hud!

Med den på har jeg faktisk måtte vise legitimasjon for å komme inn på et utested, selv om jeg er 30 år og har hatt stygge tørrhetsrynker i ansiktet siden jeg var barn.

Endret av Callisto83
Skrevet

Jeg bruker Lush sine colour supplements. De er veldig gode. Jeg bruker den som heter "light yellow"

Skrevet

Jeg har lurt litt på den studio sculpt foundation, for jeg har ganske tørr hud også. Så takk for omtalen :)

Har du forresten prøvd den nye Mac Mineralize Moisture Foundation? Den skulle visst være veldig god for tørr hud også, selv om jeg synes den ble litt for tørr utover dagen.

Så tilbake til tråden, jeg bruker hovedsaklig Clinique Supermoisture foundation. Den har lett til medium dekkevne, tørker ikke ut i det hele tatt og gir en aldeles nydelig dewy finish på min knusktørre hud!

Med den på har jeg faktisk måtte vise legitimasjon for å komme inn på et utested, selv om jeg er 30 år og har hatt stygge tørrhetsrynker i ansiktet siden jeg var barn.

Den har jeg ikke testet, har testet Dermalogica sin og den synes jeg er veldig bra, men den gir ikke like god dekkevne som Mac. Men til hverdags er det en super foundation som er skånsom mot huden.

Ellers så bruker jeg Bobbi Brown Vitamin Enriched face base under all foundation og den gjør underverker for tørr hud! Kan virkelig anbefales:-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 23 år, og har litt kviser her og der. Jeg bruker Laura Mercier silk creme foundation, og er super fornøyd med den!!

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Irrlys, mod.

Skrevet

Alder: 18

Hudtype: Tørr

Foundation: Loreal True Match Foundation

Har egentlig ikke prøvd så mange foundationer så kan ikke uttale meg så mye, men synes den er helt grei.

Skrevet

Alder: 21, hudtype: litt tørr. Bruker Clinique Even Better i fargen ivory, samt en primer fra Lancome.

Skrevet

Brukte Maybelline Fit me tidligere, men etter at jeg prøvde Shiseido Perfect hydrating BB-cream spf35 har jeg ikke brukt noe annet. Den dekker like mye som en foundation skal, men synes ikke i det hele tatt. Fukter og er rett og slett herlig.

Jeg er 27 år og har fuktfattig kombinasjonshud.

Skrevet

Har fuktfattig hud, blir veldig "flaky" og dehydrert om vinteren, og blir små-skinnende i pannen og på nese-hake om sommeren. Er og litt acne-prone, pleier alltid å ha noen aktive utbrudd.. De fleste foundations blir bare flaky eller caky etc på meg, tror jeg skal teste ut noen koreanske bb creams, og må også finne en ordentlig fuktighetskrem som funker, da vil nok de fleste foundations også sette seg fint :D

Har hørt mye bra om Laura mercier silk creme foundation og etude house sun matte bb cream, har tenkt å teste ut disse to!

Skrevet

Hvilken foundation bruker du?

Si gjerne også alderen din, hudtype ol:)

Anonymous poster hash: eb8ca...c4b

Jeg er 32år og har litt fet hud, særlig i t-sonen. Jeg bruker Chanel vitalumiere aqua i den lyseste fargen. Er ganske fornøyd.

Anonymous poster hash: 422aa...231

Skrevet

Alder: 21

Hudtype: Blanding med urenheter i visser perioder av måneden, og verdens tørreste nese..

Jeg bruker Missha perfect cover BB cream, og jeg kommer aldri til å skifte fra Missha! Har brukt merket en stund nå, og den oppfyller alle ønskene mine!

Anonymous poster hash: 676b1...f9e
Skrevet

Jeg er 23 år, og har litt kviser her og der. Jeg bruker Laura Mercier silk creme foundation, og er super fornøyd med den!!

Hvor får man kjøpt Laura Mercier?

Anonymous poster hash: 422aa...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...