AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Kom til å tenke over en ting, og det er at når jeg bestilte en Redken Extrem-hårkur inne hos lookfantastic.com, så betalte jeg rundt 170 kr? I Norge ligger prisen på rundt 300. Samme gjelder for et par andre produkter jeg fra Redken som jeg har kjøpt i Norge. Produktene fra lookfantastic må være ekte, men jeg skjønner ikke hvorfor de er så hinsides billige? Genialt Anonymous poster hash: 8333b...1cb
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Kom til å tenke over en ting, og det er at når jeg bestilte en Redken Extrem-hårkur inne hos lookfantastic.com, så betalte jeg rundt 170 kr? I Norge ligger prisen på rundt 300. Samme gjelder for et par andre produkter jeg fra Redken som jeg har kjøpt i Norge. Produktene fra lookfantastic må være ekte, men jeg skjønner ikke hvorfor de er så hinsides billige? Genialt Anonymous poster hash: 8333b...1cb Det er ekte ja, frisørpriser er bare så sykt overpriset her i Norge. Anonymous poster hash: 6b2b7...130
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Det er ekte ja, frisørpriser er bare så sykt overpriset her i Norge. Anonymous poster hash: 6b2b7...130 Mente frisørprodukter, ikke frisørpriser. Anonymous poster hash: 6b2b7...130
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Så sant! Skal slutte å la meg overtale til å kjøpe frisørprodukter etter hvert frisørbesøk, og heller klikke meg oftere inn på lookfantastic Anonymous poster hash: 8333b...1cb
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Det er i Norge det er så altfor dyrt. Anonymous poster hash: ad658...7ab
Mars Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Feelunique.com er også til å anbefale. Gode produkt, rask levering og gratis frakt. Eg plar dele opp bestillingane slik at eg alltid kjem under 200 kr. Eg kjøper aldri produkta hos frisøren, det har eg gitt opp. Blir for dyrt når eg veit eg kan få ekte produkt for nesten halve prisen heim i postkassa!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Sykt overpriset det meste her i norge. Jeg kjøper alt av hårprodukter og hygieneting, kremer, sminke osv på feelunique og andre seriøse utenlandske nettbutikker. Når jeg er hos frisøen, får jeg anbefalt produkter og løper hjem og bestiller dem på nett Anonymous poster hash: 41ff0...53f
Frisørdama Skrevet 7. oktober 2013 #8 Skrevet 7. oktober 2013 Bare en liten advarsel når det gjelder nettsjapper som selger veldig billig. Mange har fått harske produkter eller utgått på dato. Noen selger forfalskninger også.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 Det er jo en del produkter som ikke er mange tiere billigere enn i Norge, da. Moroccanoil sin hårkur for eksempel
Mars Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Moroccanoil kjøper eg i Noreg, det er heilt riktig. Den har eg ikkje funne billigare på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå