Silfen Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg treffer sjeldent eller aldri på mennesker med blondt hår, enten naturlig eller farget, som er spesielt smarte. Det ser man jo rundt om i alle barer og butikker og til og med i politikken (Hei Siv). Jeg er så glad at jeg slipper å måtte omgås blonde mennesker på en daglig basis. Jeg foretrekker helt klart å være i et rom med mennesker som har brunt hår, eller til nøds rødt, for de er mye smartere og mer gjennomtenkte enn de blonde. Svensker er jo veldig ofte blonde og man ser jo det igjen på intelligensen. Mens for eksempel folk fra Japan er mye mer dugende og de er jo svarte i håret hele gjengen. 10
Emelia Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Synes det er merkelig at du kan se om folk er smart/dum ved hjelp av hårfargen... Er du synsk?? 12
Gjest RompeRusk Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 alle blondiner er dritteite, ingen unntak!
Silfen Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2013 Sånn er det bare. Jeg opplever blonde mennesker som kjedelige og uintelligente. Da må det jo være slik. 1
Gjest miora Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Er da mange brunetter som ikke er av de smarteste også.
Silfen Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2013 alle blondiner er dritteite, ingen unntak! Nemlig. Du får be til de høyere makter om at lille Frøken er brunette.
Silfen Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2013 Er da mange brunetter som ikke er av de smarteste også. Det er nok bare dårlig oppdragelse og at de ikke har oppnådd sitt potensiale. Blonde mennesker er genetisk dumme. 1
Gjest RompeRusk Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 Nemlig. Du får be til de høyere makter om at lille Frøken er brunette. både jeg og far er dessverre opprinnelig blonde, så jeg får nok den drittungen 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #12 Skrevet 6. oktober 2013 Skal jeg lage en lignende tråd hvor jeg harselerer med svarte mennesker og se hvilke reaksjoner jeg får? Anonymous poster hash: 7fb10...6b8 23
Gjest Caroline55 Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55 11
Kusmi Skrevet 6. oktober 2013 #14 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Veldig reflektert innlegg må jeg si.. Jeg tror Silfen referer til en tråd om en dame som ikke liker noen unger i det hele tatt. Hun tror at alle unger er like, og har dermed bestemt seg for at hun ikke liker noen av dem! Heller ikke så reflektert i grunn. Barn er jo individer med egne personligheter osv.. Endret 6. oktober 2013 av Kusmi 5
Silfen Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #15 Skrevet 6. oktober 2013 både jeg og far er dessverre opprinnelig blonde, så jeg får nok den drittungen Du får satse på genterapi. Det er sikkert ikke for sent!
Tabris Skrevet 6. oktober 2013 #16 Skrevet 6. oktober 2013 Folk må lese tråden om de som ikke liker barn for å forstå konteksten av denne tråden. 3
Gjest RompeRusk Skrevet 6. oktober 2013 #17 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) For øvrig ganske morsomt å se at det er greit å komme med generaliseringer "jeg liker ikke noen barn, selv om barn er de opp til 18 år", men bytter man ut "barn" med "blond" er det plutselig ikke ok.. Endret 6. oktober 2013 av RompeRusk
super-s Skrevet 6. oktober 2013 #18 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Jeg kjenner ei som er blond og som fremstår som ganske dum, så da er nok alle blonde mennesker i hele verden dumme. Du er skarp du, ts, som har funnet ut dette! Du må være brunette altså. Edit: og ja, jeg leste den barnetråden, så jeg tok den ;-) Endret 6. oktober 2013 av super-s 1
Botch Skrevet 6. oktober 2013 #19 Skrevet 6. oktober 2013 Alltid moro å lese kommentarene som ikke tar ironien i et innlegg på Skråblikk og generaliseringer. 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #20 Skrevet 6. oktober 2013 Kanskje du aldri treffer på dem fordi du er for dum selv? Du skulle bare visst hvor mange jenter på jusstudiet som hadde blondt hår! Også utrolig mange jenter på profesjonsstudiet i psykologi og legestudiet som har blondt hår. Hva gjør du når du kommer inn til en fastlege med blondt hår? Løper ut igjen? Det jeg ikke liker - er fordømmende mennesker - som deg. De er så dumme. Ei som ble kraftig fornærma nå? Ta det med en klype salt Anonymous poster hash: d6d1d...9eb 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå