AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Er det lov? Tenker på de salene der det er gruppetimer. Der er det også vekter jeg har lyst til å bruke, når det ikke er timer der selvfølgelig. Noen som vet? Anonymous poster hash: 33858...993
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 På vårt trenings studio er det lov. Så lenge man spør først. Vi bruker det til å danse. Anonymous poster hash: 14f97...d9e
isbiten. Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har både jobbet/trent på sentre hvor det har vært lov og hvor det ikke har vært lov. Der jeg jobber nå er det lov, da slynger, kettlebells osv er i salen. Det som er dumt er at senteret er mye ubemannet og folk tar da lite hensyn til å rydde etter seg. Det er veldig kjipt å komme til en rotete sal når en skal ha gruppetime. Jeg vil anbefale deg å spørre i resepsjonen, og i tillegg være flink med å rydde etter deg. Og ha respekt om det kommer f.eks instruktører som skal øve program e.l. Er alt for mange som bare buser inn og gjør sitt, uten å tenke på at salen kan være opptatt.
Gjest bustyvel Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Er vel gjerne vekter og slynger andre steder i lokalene også?
Lila Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Der jeg trente før var det lov, men der jeg trener nå er det ikke lov. Spør i resepsjonen så er du sikker
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Takk for svar! Får spørre i resepsjonen etterpå. Er vel gjerne vekter og slynger andre steder i lokalene også? Jeg vet det, men jeg blir så flau av å trene med vekter når jeg er så svak TS Anonymous poster hash: 33858...993
Gjest heklepleddet Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg følte meg også litt flau i begynnelsen, men så oppdaget jeg at man i grunnen føler at folk ser mer på en enn de faktisk gjør. De fleste konsentrerer seg om det de driver med selv har jeg lært, og da gjør jeg det også. Stå på TS 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå