Gå til innhold

Har han mistet gnisten og romantikken? Å hvordan få den tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gikk inn i ett samboerforhold rett etter jeg skilte lag med exen, alt for tidlig med andre ord. Mn føltes godt og ikke være alene når man er vant till å ha noen rundt seg. Vi har bott sammen å vært sammen i 10 måneder å delt allt sammen og har det ufattelig bra sammen, kan ikke tenke meg ett liv uten han.. Men nå for 2 måneder ca flyttet vi till en ny by sammen der ingen av oss kjenner noen å ingen hadde jobb å bor fremdeles på gjesterommet till Pappa til vi har jobb begge to å kan finne en leilighet. Vi er i midten av 20-åra og jeg har alltid vært i forhold siden jeg var 15 mens han har vært så og si singel frem till han møtte meg. Vi har kranglet mye siden vi flytta hit å prata ut om dette å blitt enige om att det er alt for intenst å bo sån hær oppåverande å vi vet begge att det blir bedre når vi får mulighet till egen boplass å blir kjent med andre i området, så vi bare venter bare på att tiden skal gå.. Men i mine øyne så er han mitt alt å kan ikke tenke meg noen andre en han hær hos meg, men det føles som han er så lei av meg å vill ut å date andre å på en måte tror jeg han savner å være singel der han kan gjøre som han vill å ikke føle noen plikter å føle seg fri.. Vi har snakket sammen og han sier att det siste han vill er å være singel igjen å att han har det utrulig godt sammen med meg når vi har det bra rundt oss. Å værst av allt er han på guttetur nå en uke, kan være bra å kan være dårlig. Men tankene mine flyr jo rundt i hode mitt, er han bare hær for att jeg liksom er hans å han ikke klarer å gi slipp på meg å samtidig vill være singel å gjøre hva han vill? Eller har han mistet gnisten till meg men føler att han savner den å vill ha den noen andre steder å fremdeles ha meg der siden han har det trygt og godt? Jeg vet hva jeg vill men byner å miste litt følelser når jeg ikke føler meg god nokk å vet ikke hva jeg skal gjøre.. Gidder ikke å mase på han å diskutere så mye, vill bare ha det godt sammen å la tiden vise hva som skjer. Vill ivertfall ikke att han ska bli mer lei av meg en det som er. Så hva kan jeg gjøre for å slappe av litt å få han till å få tilbake romantikken? Før føltes det som att jeg var hele verden hans men nå så er jeg usikker å litt sjalu :/ klarer ikke helt å stole på han siden han er så lei av meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er grunnen til at man ikke skal flytte sammen for tidlig. Nå har den første ny forelskelses perioden gått over og dere begynner å se hverandres feil. Når dere bor helt oppi hverandre så blir det nok bare forsterket ytterligere.

Anonymous poster hash: 6e3e2...36f
Skrevet

Ja vi har førstådd det, mn nå blei det bare sån att vi flytta sammen med en gang å nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for å ikke virke masete eller ødelegg mer når det er så intenst som det er, noen tips på hva man kan gjøre sammen eller hvordan man kan få det till å fungere eller er det rett å slett ødelagt hele forholdet å det ikke finns noe å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...