AmandaLouise Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Vi gikk inn i ett samboerforhold rett etter jeg skilte lag med exen, alt for tidlig med andre ord. Mn føltes godt og ikke være alene når man er vant till å ha noen rundt seg. Vi har bott sammen å vært sammen i 10 måneder å delt allt sammen og har det ufattelig bra sammen, kan ikke tenke meg ett liv uten han.. Men nå for 2 måneder ca flyttet vi till en ny by sammen der ingen av oss kjenner noen å ingen hadde jobb å bor fremdeles på gjesterommet till Pappa til vi har jobb begge to å kan finne en leilighet. Vi er i midten av 20-åra og jeg har alltid vært i forhold siden jeg var 15 mens han har vært så og si singel frem till han møtte meg. Vi har kranglet mye siden vi flytta hit å prata ut om dette å blitt enige om att det er alt for intenst å bo sån hær oppåverande å vi vet begge att det blir bedre når vi får mulighet till egen boplass å blir kjent med andre i området, så vi bare venter bare på att tiden skal gå.. Men i mine øyne så er han mitt alt å kan ikke tenke meg noen andre en han hær hos meg, men det føles som han er så lei av meg å vill ut å date andre å på en måte tror jeg han savner å være singel der han kan gjøre som han vill å ikke føle noen plikter å føle seg fri.. Vi har snakket sammen og han sier att det siste han vill er å være singel igjen å att han har det utrulig godt sammen med meg når vi har det bra rundt oss. Å værst av allt er han på guttetur nå en uke, kan være bra å kan være dårlig. Men tankene mine flyr jo rundt i hode mitt, er han bare hær for att jeg liksom er hans å han ikke klarer å gi slipp på meg å samtidig vill være singel å gjøre hva han vill? Eller har han mistet gnisten till meg men føler att han savner den å vill ha den noen andre steder å fremdeles ha meg der siden han har det trygt og godt? Jeg vet hva jeg vill men byner å miste litt følelser når jeg ikke føler meg god nokk å vet ikke hva jeg skal gjøre.. Gidder ikke å mase på han å diskutere så mye, vill bare ha det godt sammen å la tiden vise hva som skjer. Vill ivertfall ikke att han ska bli mer lei av meg en det som er. Så hva kan jeg gjøre for å slappe av litt å få han till å få tilbake romantikken? Før føltes det som att jeg var hele verden hans men nå så er jeg usikker å litt sjalu :/ klarer ikke helt å stole på han siden han er så lei av meg
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Dette er grunnen til at man ikke skal flytte sammen for tidlig. Nå har den første ny forelskelses perioden gått over og dere begynner å se hverandres feil. Når dere bor helt oppi hverandre så blir det nok bare forsterket ytterligere. Anonymous poster hash: 6e3e2...36f
AmandaLouise Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2013 Ja vi har førstådd det, mn nå blei det bare sån att vi flytta sammen med en gang å nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for å ikke virke masete eller ødelegg mer når det er så intenst som det er, noen tips på hva man kan gjøre sammen eller hvordan man kan få det till å fungere eller er det rett å slett ødelagt hele forholdet å det ikke finns noe å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå