AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Hei Er det mulig å ikke å EL selv om jeg får positiv EL-test? Har ifølge blodprøver ikke fått EL, men har testet positivt på EL-test samme dag som jeg tok blodprøven, har dette noe å si? Burde jeg ventet med å ta blodprøven siden EL var "forsinket"? Tok blodprøve på dag 21, om det har noe å si.. Håper på svar fra dere dyktige prøvere :D Anonymous poster hash: 23102...af0
Bestee Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, man kan få positive tester uten at eggløsning faktisk skjer. Uansett kan man ha positive tester i 2 døgn før eggløsning skjer, så det kan jo hende at du rett og slett tok blodprøve for tidlig.
Athene Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 ja, det er ganske vanlig. Kroppen forsøker å få eggløsning, og LH stiger. Jeg får også andre eggløsningssymptomer, men ikke stikningene jeg normalt får. Men i ditt tilfelle kan det liksågodt være at du har sen eggløsning. Testing på dag 21 forutsetter eggløsning ca dag 14.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Testing som i blodprøve testing? Jeg fikk eggløsning på dag 17 og skal ta blodprøve på dag 21, betyr det at det ikke vil vises at jeg har hatt eggløsning på blodprøvene? Hilsen ikke tsAnonymous poster hash: 5513d...4d1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Testing som i blodprøve testing? Jeg fikk eggløsning på dag 17 og skal ta blodprøve på dag 21, betyr det at det ikke vil vises at jeg har hatt eggløsning på blodprøvene? Hilsen ikke tsAnonymous poster hash: 5513d...4d1 Lurer på det samme.. ts.. Anonymous poster hash: 23102...af0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 håper noen vitende kan svare oss:) Anonymous poster hash: 5513d...4d1
Athene Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 Man vil se en stigning, og den vil nok være innenfor referanseområdet for progesteronnivåer i lutealfasen, om enn noe lav for en gjennomsnittelig kvinne på syklusdag 21. Jeg hadde nok bedt om en test på dag 23-25 dersom jeg misstenkte sen eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå