AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Klarte å komme borti et telys i går og halve lengda mi må ha tatt fyr, fy faen som det lukta. I dag ser jeg ikke helt hvor og hva som ble svidd, heldigvis kan man vel si, men at nok ble tatt, det så jeg i går på det som fallt av. Faen og. Greit, det synes heldigvis ikke, men når går lukta vekk? Har vaska det et par ganger, og når jeg trykker det mot nesa så kjenner jeg den kvalme lukta. Kan jo ikke klippe av 30 cm hår for å bli kvitt det, vel? Anonymous poster hash: 40bf6...ef5
muffin26 Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 er det ikke veldig slitt nå. Hvis håret tok fyr?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Nei, faktisk ser jeg ikke forskjell omtrent, bare små steder her og der hvor jeg måtte klippe bort. Kanskje det bare ble svidd på varmen som steg opp fra lyset, eller noe? Anonymous poster hash: 40bf6...ef5
muffin26 Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Det var bra da hadde du flaks:) Det eneste rådet for å så bort lukta er å vente å vaske det. Kure det med gode kurer så vil den ekle lukta forsvinne etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå