AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Hei, Kom over en artikkel nettopp om "Lone" som nettopp er ferdig med sine studier og på jakt etter jobb. (http://www.klikk.no/foreldre/article859422.ece) Som student og nå ansatt på heltid, hvordan blir det med lønn under permisjon for henne, ettersom hun nettopp er ansatt og sikkert trenger permisjon etter 7 mnd (+/-) Er i en lignende situasjon som henne - er ikke gravid, men går ikke på prevensjon ettersom kroppen min har sagt nei til det, og typen liker ikke å bruke kondom.. Gjør ingenting om jeg blir gravid sånn sett, er veldig babysjuk. Vi venter vel egentlig bare på normale sykluser/sykluser i det hele tatt, før jeg må finne noe prevensjon som kroppen min tåler. - Får "Lone" lønnet permisjon fra arb.giver? - Kan man få lønnet permisjon fra arb.giver når man nettopp har blitt ansatt og har vært student? Beklager dumme spørsmål .. Anonymous poster hash: d05f4...7bd
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 For å få foreldrepenger må man ha hatt pensjonsgivende inntekt i minst 6 av 10 måneder før man går ut i permisjon. Anonymous poster hash: a6e38...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå