Gå til innhold

"Du er blitt så tynn!" Eh... nei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så... ja, jeg vet ikke.

Jeg besøkte hjemstedet mitt i sommer, som mange studenter gjør, og mange jeg har gått på skole med kommenterte at jeg har blitt så tynn, mange snakket med meg, inviterte meg med på ting. Hyggelig kan man vel kanskje si men... hvorfor nå når jeg har blitt tynn? Denne er mennesker som aldri har sagt et pipp eller invitert meg med på noe som helst tidligere, som bare unngikk meg mens jeg fremdeles var tykk. Tilogmed folk som mobbet meg har nerve til å komme å snakke med meg som om de aldri har krummet et hår på mitt hode! Som om jeg vil ha noe som helst med deg å gjøre ditt oppkast!

Så til den morsomme biten; Nei, jeg har ikke blitt tynn/ere. Jeg har alltid vært naturlig slank og veid det samme siden 10.klasse. Har samme høyde og kroppssammensetning. Men tynn, ja det har jeg plutselig blitt!

Møtte ei jeg har gått i klasse med og hun inviterte meg med på fest som jeg hadde tenkt å takke ja til, hun har jo aldri voldt meg noe vondt, før hun avsluttet med; Ja, for nå har du jo blitt så tynn!

Javel ja. Du inviterer meg med fordi jeg har blitt "tynn." Jeg ble hos kompisen min den kvelden gitt...

Jeg skjønner ingenting.

Anonymous poster hash: 208c7...e4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var tykk før, og nå er du tynn, men du har ikke gått ned i vekt?

Anonymous poster hash: f3307...d0a

• Liker 1
Skrevet

Du var tykk før, og nå er du tynn, men du har ikke gått ned i vekt?

Anonymous poster hash: f3307...d0a

Noe sånt ja. DE synes tydeligvis jeg er tynn nå, og var tykk før, men jeg er jo akkurat det samme.

Anonymous poster hash: 048f5...f59

Skrevet

Mange, da spesielt slekta, om jeg ikke har sett dem på en stund, kommenterer alltid "har du slanket deg?" " så tynn du er blitt!" Jeg har ikke slanket meg et gram, og veier akkurat det samme som før. De tror at de er hyggelige og gir komplimanger, men jeg blir stående igjen å lure hvilket bilde de hadde i hodet av meg fra før...

Anonymous poster hash: 3f201...e35

• Liker 1
Skrevet

Mange, da spesielt slekta, om jeg ikke har sett dem på en stund, kommenterer alltid "har du slanket deg?" " så tynn du er blitt!" Jeg har ikke slanket meg et gram, og veier akkurat det samme som før. De tror at de er hyggelige og gir komplimanger, men jeg blir stående igjen å lure hvilket bilde de hadde i hodet av meg fra før...

Anonymous poster hash: 3f201...e35

Jo, men blir det ikke noe litt annet med familie og slekt? Fokuset er liksom bare på at jeg er tynn, tynn, tynn og det understrekes nesten at det bare er derfor jeg inviteres. Vet ikke helt hva jeg skal si om det...

Anonymous poster hash: 048f5...f59

Skrevet

Du veier sikkert det sammen, men kroppen din har sikkert fått et tynnere preg. Det samme skjedde med meg. Familiemedlemmer og andre som mente jeg var blubbete da jeg bodde hjemme hadde plutselig sagt til mamma at jeg var blitt så tynn at de lurte på hva som hadde skjedd med meg? Jeg var mer fysisk aktiv, gikk mye over alt, og det var alt, men veide akkurat det samme.

Skit i de her folka du. Ikke verdt å bruke tid på de som ignorerte og mobbet deg da de mente du var tykk.

Anonymous poster hash: 54a39...c98
Skrevet

Og ja en ting til. Det er som om de her folka kan lukte at du har det bra med deg selv. Veldig rart egentlig.

Skrevet

Og ja en ting til. Det er som om de her folka kan lukte at du har det bra med deg selv. Veldig rart egentlig.

Jeg tror kanskje heller det er det. Selvtillit gir utstråling, og man tiltrekkes jo mer de som har selvtillit og utstråling enn de som er usikre og tilbaketrukne. :)

Anonymous poster hash: ba2f5...d19

Skrevet

Mulig at kroppen har endret fasong selv om du har samme vekt nå som før. Blitt mer proposjonert e.l.

Men jeg skjønner litt hvorfor du reagerer.

Jeg raste ned i vekt for noen år siden. Var på besøk hos min mor, og da begynte ryktene å gå om at var blitt tynn.

Fikk en melding på FB av ei jente som hadde mobbet meg og som jeg ikke hadde hatt kontakt med i nesten over 10år, "hei, har hørt at hu er blitt så tynn =)".... øh, javel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...