AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Vi er 6 personer som skal ut å spise i kveld(en med glutenallergi), og jeg er plutselig helt blank på steder. Jeg spiser ofte ute, men klarer bare ikke å bestemme meg i dag Alle bor på løkka, så det letteste hadde kanskje vært å spise der, men er litt lei restaurantene der. Vært mye på villa paradiso, sudøst, nighthawk, mucho mas, trancher, san leandro ++. Vi har også vært alt for mye på Olivia på tjuvholmen. Så nå håper jeg noen der ute har noen gode forslag til meg:) Anonymous poster hash: 9bc54...f1a
LittDiva Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Kommer an på pris osv. Men smalhans på st.hanshaugen er min nye favoritt. Plah street food har masse godt. Tranen , dinner, perla mediterranea.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Le Benjamin, Delicatessen, Trattoria Populare? Anonymous poster hash: b7669...1d3
pippip Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Takk for gode forslag De andre ville ha texmex, så da blir det Habanero.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå