Gå til innhold

Hva synes dere om servicen på Vinmonopolet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat kommet hjem fra en handlerunde inkl. en tur på "Polet".

Tidligere har jeg alltid spurt betjeningen om hjelp og har alltid fått den beste hjelp og service. Så også i dag. Jeg handler fast på polet på CC-Vest og om sommeren handler vi alltid på det lille Vinmonopolet i Lillesand.

Om vi handler på den store butikken på CC-Vest eller på det lille Polet i Lillesand så får vi alltid kjempeservice og den beste hjelp. Dette gjelder forøvrig nesten alle Vinmonopol vi har handlet hos.

Dette får meg til å tenke i disse tider hvor alkoholdebattene raser at midt oppi høye priser så er en tur på Vinmonopolet en hyggelig opplevelse.

De ansatte får sikkert mye kjeft for høye priser etc. men jeg føler at de burde hatt en honnør fordi de kan så mye om varene de selger.

Noe andre som har meninger om dette? Hvor handler dere og hva synes dere om deres nærpol?

Go helg Hilsen Tinta som skal drikke rødvin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Jeg synes det er god service, og håper det alltid vil være pol, fordi jeg tror aldri de som jobber på Rimi kan hjelpe meg med hvilken årgang og hvilekn vin som passer best til den og den type mat. MEN; jeg vil gjerne ha et lite utvalg av vin i butikkene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med servicen.Har fått gode råd fra kunnskapsrike ansatte mange ganger.

Skrevet

Helt enig!

Har handlet på mange forskjellige vinmonopol og opplever samme gode service. Selv om jeg har null peiling og spør kanskje litt elementære spørsmål i blandt så svarer de seriøst og finner stort sett en god vin. Vinmonopolene har blitt enda bedre etter at de har åpnet "selvplukk" noen steder!!!

Til polet: :blomst_opp:

Gjest the imp
Skrevet

Ja, synes det er veldig god service på polet der jeg handler. Handler på Gjøvik, og det eneste problemet, hvis man kan kalle det et problem, er at man nesten ikke kommer ut derfra fordi folka der er så engasjerte. Er vel helst et luksusproblem, men det blir så vanskelig å velge :)

Skrevet

Enig! Jeg kan ingenting. Jeg kommer til kassen, sier hva jeg ha til middag, hvordan jeg liker kaffen og hvor søtt eller beisk jeg orker å drikke på altanen eller i sofaen...

De er alltid behjelpelig.

=)

Skrevet

Jeg handler kun på selvbetjente pol. Vet bestandig hva jeg vil ha og da synes jeg det er enklest. :P

Og så slipper jeg å havne bak en "treiging" i køen som ikke helt vet hva han vil ha, hva han skal bruke det til og ikke kan bestemme seg for noe som helst.... :roll:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg liker best de selvbetjente, så slipper jeg å uttale noe jeg ikke har peiling på... :oops:

Gjest the imp
Skrevet

Gjøvik er selvbetjent det, men spør om hjelp likevel. Ber dem gjerne forelså en god vin, de har jo tross alt smakt veldig mye av det de har og vet hva man bør styre unna.

Skrevet
Og så slipper jeg å havne bak en "treiging" i køen som ikke helt vet hva han vil ha, hva han skal bruke det til og ikke kan bestemme seg for noe som helst... :roll:

Godt det er god service på polet.

Gjest Skrållan - ikke innlogget
Skrevet

Handler også på Gjøvik - synes de har kjempegod service der! Og så er det alltid noen i butikken som man kan spørre, det er ikke tilfelle i alle andre selvbetjente pol hvor jeg har handlet.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Er vel snart den eneste plassen det er hjelp å få. Hyggelig betjening overalt synes jeg

Gjest Jamila
Skrevet

Er generelt svært godt fornøyd med servicen på Vinmonopolet. Godt utvalg har de også!

I de fleste storbyer har de svært god produktkunnskap og kan anbefale bra viner på forespørsel. Har vært på mindre steder (oppover Gudbrandsdalen) der produktkunnskapen ikke er like bra, men servicen og hjelpsomheten er upåklagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...