AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 En dansk mann våkner en morgen, og finner ut at noen i løpet av natten har stjålet hesten hans. Siden politiet ikke gjorde noe, tok han saken i egne hender, oppsporet tyven og skambanket han mens kamera gikk: Video P.S. 18 års grense. Ikke for sarte sjeler. Anonymous poster hash: 4ac27...069 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Wow. Jeg måtte stoppe videoen flere ganger før jeg klarte å se den ferdig. Midtveis måtte jeg bare skru av lyden, ellers ville det vært for vanskelig å takle. Tyven kommer nok ikke til å glemme dette. Anonymous poster hash: fed28...753 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Gjør alltid litt vondt å se sånt, selv om tyven utvilsomt fortjente det. Dere damer vet ikke hvor vondt det er med harde spark mot det området, men det er virkelig ikke godt.Anonymous poster hash: 76ada...58d 2
Gjest ildhane Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 det er jo dumt av han å konfrontere kriminelle slik uten å kontakte politiet først og det kan vi smertefullt se konsekvensene av her 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 lol Hvordan kan du le av noe sånt?! Man kunne praktisk talt høre knokler og testikler knuses, og alt du sier er "lol" ?! Anonymous poster hash: fed28...753 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå